*Lissi* Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Tenkte jeg skulle kjøpe før fødselen. Sist brukte jeg unguentum m. Noen som har andre anbefalinger. Må være en som man slipper å vaske av før amming da...
lilleeli Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Åh, æ brukte en æ va kjempe fornøyd me forrige gang (2,5 år sia)... Trur den het Lano(lin)-ett-eller-anna... Den hadde i alle fall orange farge på tuben og bilde av et lam i ei oval ramma. Hehe, håpe det hjalp, ska se etter den sjøl på apoteket når det nærme sæ her, 2 mnd ijæn enda Lykke tell!
Snuskomrusk Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 Er det Purelan du mener? Den er 100% lanolin, og ser at mange her inne har anbefalt den. Jeg kjøpte den på apoteket til under en 50 lapp
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 29. november 2010 #6 Skrevet 29. november 2010 Jeg har også kjøpt Purelan. Dette skulle visst være det beste!
..snøklokke.. Skrevet 29. november 2010 #7 Skrevet 29. november 2010 Så bra, da skal jeg også kjøpe den. Brukte Unguentum sist og syns ikke den var så bra. Hadde sinnsykt vondt på brystvortene lenge, det var en mara å amme..
Gjest Mentha♥Høygravid♥ Skrevet 29. november 2010 #8 Skrevet 29. november 2010 Fått anbefalt Purelan jeg også, så nå ligger den klar i fødebagen
<3 duracellkanin <3 Skrevet 29. november 2010 #9 Skrevet 29. november 2010 hva med BEPANTHEN?? har ikke ammet enda siden babyen er i magen.. men det står at den kan brukes på brystene uten å vaske den av.. den er i allefall SUPER mot såre lepper jeg hadde så såre lepper at jeg ikke kunne snakke her om dagen. og etter å ha smurt på litt sånn noen ganger var de helt fine igjen! tok ikke et døgn engang! så den kommer nok jeg til å bruke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå