Gå til innhold

Tidlig ultralyd i dag

Anbefalte innlegg

Og jeg kjenner at jeg gruer meg litt, har to aborter bak meg så de foregående ultralydundersøkelsene har vært alt annet enn koselig... Men jeg tror det står bra til med den lille i magen enda iallefall, så gleder meg også. Er fryktelig spent på hva vi får se på skjermen denne gangen:) Er 8+6 i dag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142618976-tidlig-ultralyd-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhhh, lykke,lykke til!

Når skulle du? Blir ikke det etter kl 17?

Krysser alt jeg har for at det blir en gledelig opplevelse, det bare må det.

Du vet, vi har bare BESTEMT at det går bra denne gangen, 9 uker i dag jeg. Vi har jaggu klart å samordne sv.skapet denne gangen ja:-)

STOR klem fra meg, som heier på deg!

JAAAAAAA!!! Alt så bare bra ut:)) Et lite hjerte banket og slo, vi så også at det rørte litt på seg. Størrelsen stemmer nøyaktig med min egen termin:) Utrolig artig altså. Føler jeg ble litt lettere nå, selv om jeg enda er litt tilbakeholden. Men tror jeg snart vil begynne å stole på at det vil gå bra. Og som jordmora sa, det er jo et godt tegn at jeg er så kvalm som jeg er. Det er litt trygghet i det også, selv om det begynner å bli noe slitsomt. Og nei, det var ikke to denne gangen, heldigvis tror jeg nesten at jeg sier:) Så nå skal jeg prøve å nyte det hele, og glede meg på baby til sommeren!!!

Alt bare bra med deg også Trønderline?

Annonse

Hurra!

Så fantastisk deilig det er når alt stemmer!!

Hva var størrelsen på din da egentlig?Fikk du høre hvor mange hjerteslag også?

Der ser du, kvalmen er godt for noe:-)))

Her er alt bra, vel nesten da. Ny runde med brun/grå utflod idag, og selvsagt blir jeg livredd, selv om det bare er en uke siden gyn sa at dette mest sannsynlig kom fra morkake eller hormonstøtten.

får bare håååååpe at litt kvalme melder seg iblant, så jeg føler at jeg ihvertfall er gravid. Får bare krysse fingerene for at alt er som det skal.

_Akkurat nå er jeg kjempeglad for at alt er som det skal til deg. Dette unner jeg deg virkelig. Lev på godfølelsen litt fremover da:-))

Det er sååååå godt når alt ser ut til å være bra, ja. Den lille var 19mm langt fra hodet til stumpen:) Det hadde 181 hjerteslag i minuttet - hjerteslag og størrelse var helt normalt på dette tidspunktet. Hvilke mål hadde din nå da?

Vi får tro at de blødningene du nå har er uskyldig og at gyn har rett. Krysser alt som krysses kan for at det skal gå bra altså. Skjønner at du kan savne kvalmen også når den ikke er der, jeg blir jo bekymra bare den er litt mildere en dag:) For er det noe jeg unner deg også, så er det at alt går bra denne gangen. Har vært gjennom nok nå. Håper du greier å nyte svangerskapet framover, vi skal føde samtidig i juli vi:))) Når er det du skal inn til ny ul da?

Klem

Snart 6 dager siden sist ul, og da var den 16.5mm og hadde hj.frekvens på 164 i min. Får bare håpe at den fortsatt har det bra.

Neste ul er neste onsdag, og akkurat nå kjennes det lenge til...

Skal faktisk legge meg jeg, og drømme om at alt er bare fin-fint:-)

Og ja, vi SKAL føde sammen i juli:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...