Aget Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Heisan Jeg hadde 10 eggposer på høyre side og 2 på venstre, det ble 5 egg av dette. Tror jeg er fornøyd?? Det viktigste er at det befrukter seg og at det fester seg og blir værende:) Selve uttaket var ikke vondt for meg i det hele tatt,kjente stikket av eggposen godt ja,men dro hjem ganske fort etterpå. Dette er nok stor forskjell fra person til person,men jeg tror det hjelper at legen er rutinert!! Synes å huske at det var mye værre sist faktisk! Nå er det bare å venta på tlf i morra..huff..huff så nervepirrende:)
AS-81 Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 så spennende! krysser fingrene for deg. jeg har uttak imorgen!
håpefull *er mamma* Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 Krysser fingre for deg :-)
Stjernemagnolia Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 Gratulerer med 5 lykkegg! Det skal du være godt fornøyd med. Sender over litt innsettlykke og håper på god celle-deling videre.
Aget Skrevet 29. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2010 Takk jenter for lykkeønskninger:) Har sovet 2 timer på sofaen nå-litt groggy:/ Men ikkeno vondt enda:) Lykke til til alle dere andre også,gleder meg til oppdateringer:)
moscha55 Skrevet 29. november 2010 #6 Skrevet 29. november 2010 Lykke til imorgen måtte de befrukte seg og være gode og flotte!!
Satya Skrevet 30. november 2010 #7 Skrevet 30. november 2010 Hei Aget, hvordan har det gått med befruktninga? Og hvordan gikk uttaket ditt, AS-81? Håper på gode nyheter ;-)
Aget Skrevet 30. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 30. november 2010 Hei Utrolig nok ble alle 5 befruktet:) Håper i allefall ett klarer seg til i morgen:) Veldig spent altså!! Satya, ser at 2 av dine ble befruktet--så bra:) Krysser fingre for oss i mrg:) AS-81? Hvordan gikk det??
Stjernemagnolia Skrevet 30. november 2010 #9 Skrevet 30. november 2010 5 befruktede egg er mer enn nok. Da har de mest sannsynlig noen å velge mellom til inntaket i morgen. Her går det unna og det er gode sjanser for egg som har blitt befruktet første dagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå