Gjest Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Og hvor mye mat spiser de da i tillegg? Jenta vår spiser fire måltider fast føde pr dag (grøt x 2, brød x 1 og middag x 1) Iblant får hun litt frukt e.l. i tillegg. Hvor mye mme bør vi gi, sånn ca? Ammeslutt her i huset, for tiden. Vanskelig å plutselig skulle beregne dette for henne, uten at det blir for lite eller for mye...
stephi Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 jenta mi er 7 mnd da, mn hun spiser også 4 måltider om dagen. jeg gir da kun mme til grøt morgen og kveld, 90/120 ml. hun får frukt og middag som de 2 andre måltidene, da serverer jeg vann, noen ganger saft/juice.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 Gutten min på straks 8 Mnd får Max 200ml pr døgn. Han får grøt til frokost, mme,frukt og brød til lunsj. Middagsglass til middag og grøt+mme til kvelds.
sillyfilly og Olivia Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 Tutta får 150 ml før hver dupp og om kvelden. Så det blir 450 ml, noen ganger mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå