Gå til innhold

Hjelp! Sykemeldt og timelønn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er sykemeldt i min vanlige jobb, men jobber også deltid en annen plass. Der går jeg på timelønn.Er sykemeldt derfra også...noen som vet om jeg får betalt for dette eller om dette bare blir tapte penger for meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er du ekstravakt der du jober deltid, eller har du kontrakt på noen %?

Isåfall får du sykepenger for den % som er fast deltid.

hvis du ikke har noe fast får du neppe sykelønn.. :(

Skrevet

vis det st¨år på sykemld di at du er sykemeldt fra begge stdr å får d jo skepnger for alt!! jeg har timelønn i min vanlige jobb å få jo sykepnger,samme som jeghadde ått vis jeg var på jobb!! skriver bare inn hvor mnge timerjeghadde jobbet hver uke,så skal arbeidsgive sende inn hvor mye man tjener å snn tror jeg=)

Skrevet

jobber du like mange timer hver uke? fast? for da får du sykepenger for det du skulle ha jobbet. (altså faste dager/timer oppsatt på forhånd) men en person som ikke jobber fast, som bare blir ring til.. har ikke faste timer, og får da ikke sykepenger..

Skrevet

Jeg tror faktisk du kan sende inn et krav til nav om å få betalt for gjennomsnittet av det du har jobbet ekstra de siste mnd. Hør m arb.giveren din :) Det skal gå på din fulle inntekt, ikke bare det du har i fast månedslønn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...