cadence Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Hun og datteren har vært her siden fredag, og de har nettopp reist.Thank God! Ikke at det har vært så innmari slitsomt, men kjenner at det er godt å ha huset for seg selv igjen. Har bare møtt svigermor en gang tidligere (for et år siden) pga avstanden. Ho er sykepleier, men jobber nå som foreleser for sykepleierstudentene i Bodø. (Jeg har selv vært sykepleier i 3 år, så kan levende forestille meg henne som foreleser...juhuuu) * hvorfor pumper du deg? *hvor ofte ammer du? *LÅSER DERE IKKE DØRA OM NATTA??? Er dere sprø?? det er jo så mye skummelt som skjer!! *Det er babyer som har blitt kvalt i bæresjal, LOV MEG at du ikke bruker den ofte * Ikke bruk lett/light produkter!! Det er så mye rart i de... (JADA!! Eneste lettprodukt inn i min munn er lettmelk...) ...and so on.... Men men... Gubben har ihvertfall hatt de 3 skorpionene under samme tak ei langhelg nå hehe
MissVaiper Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Hehe! Synes det høres ut som en typisk mor jeg. Min mor er også sånn. * Kler du ikke mer på babyen? * Er hun ikke ferdig å spise enda? og som hos deg: * LÅSER DERE IKKE DØRA OM NATTA??? Er dere sprø?? det er jo så mye skummelt som skjer!! (Hehe) Mødre har det å legge seg oppi det meste. De har jo vært igjennom det selv, og "da de gjorde det, så...." for 20-30 år siden. De er jo bestemor og vil passe på, men man kan bli sprø av det! Hehe.
LittLykkelig Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 Min mor driver å pakker på ungen hele tiden.. Enda jeg febrilsk prøver å forklare at sønnen min hater å ha dyna over hendene. Men neida, "stakkars han blir jo kald". Jaja man må vel bare bite det i seg og være glad man ikke bor under samme tak Svigermor gidder jeg ikke snakke om engang, hun er en hel historie for seg selv.
Pumba78 Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 Du er heldig som har det overstått. Svigers er her nå, 4 netter!! Nesten litt omvendt, mye mas og skrik med skarpe stemmer og : "få holde henne, bryr meg ikke om hun hyler", "alle mine sov på magen, gikk helt fint", "hun tåler vel at jeg røyket" osv.... Kjenner jeg får lyst til å låse meg inne på soverommet og bli der... Og mannen min er jo på jobb... Lykke til til alle med utfordrende svigers!
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 29. november 2010 #5 Skrevet 29. november 2010 har jo svigers fra himmelen jeg da blander seg ikke oppi hva jeg gjør og hvorfor, men spør hva de skal gjøre og hvordan sier ikke "uff han har lite klær på seg" men "hvor mye klær skal han ha på seg når han skal ut" osv.. men min mor blander seg oppi, men har ikke noe i mot det, lener meg til mamma for råd om ALT egentli,, har ett veldig tett forhold til både mine og hans foreldre
kinaputten Skrevet 29. november 2010 #6 Skrevet 29. november 2010 her har jeg akkurat hatt svigersøster på besøk i 4 dager og hun har insistert på å dekke vognen med et teppe!!! Jeg fjerner teppe, hun henger det på igjen........ Eller lillemann hyler og er sulten mens hun holder han, jeg sier; nå tar jeg han, han er sulten, men jeg må nærmest rive han ut av armene på henne fordi hun heller vil forsøke å roe han..... På fredag kommer svigers i 4 dager, mannen min skal på golf ferie i 2 dager mens de er her, så hurra, da må jeg være alene med de :/ Blir spennende å se hvordan dette skal gå, tross alt svigers som sa da jeg gikk gravid at jeg måtte passe meg i solen så ikke babyen ble solbrent, hehe, tror nok han lå godt nok beskyttet inni magen, dessuten var det altfor varmt her i sommer til at jeg ville ligge i solen. Også røyker de som skorsteiner, heldigvis ikke inne hos oss da, men likevel. Forrige jul sendte jeg dem utenfor i stormvær for å røyke Blir visstnok dårlig vær denne gangen også, skal pøseregne, hehe, stakars dem som må ut på trappa slemme meg Ønsker også lykke til til alle andre som blir invadert av sprøe sviger familier og egne familier for den slags skyld. (nå holdt jeg forresten på å skrive god helg.....var helt sikker på at det var fredag idag........ammetåke....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå