Vipsenmamma Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Flott navn - kort og greit, og fungerer på mange språk.
namedrop85 Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 litt kort og kjedelig.. bedre i sammensetninger: Torfinn osv
Cornelianelia Skrevet 29. november 2010 #5 Skrevet 29. november 2010 Veldig lett å lage tulle-navn av Finn: Finn fem feil etc. Dessuten er jo finn.no veldig innarbeidet. Egentlig ikke så veldig glad i Finn.
Blomstersara Skrevet 29. november 2010 #6 Skrevet 29. november 2010 Finn er for meg et ord og kan så utrolig lett bli et mobbenavn, så jeg ville styrt unna det...
Gjest MariRari Skrevet 29. november 2010 #7 Skrevet 29. november 2010 Jeg liker det. Litt i samme gate som Einar. Staute menn!
sommertiara Skrevet 29. november 2010 #9 Skrevet 29. november 2010 Hadde jeg møtt en liten guttebaby-Finn så hadde jeg nok fort blitt glad i det, men for øyeblikket synes jeg ikke noe særlig om det.
(Oktober) Skrevet 29. november 2010 #10 Skrevet 29. november 2010 Sjarmerende. Jeg tenker jo selvfølgelig på han nydelige lille sønnen til Roxy i "Koneklubben" Men så er jeg nok litt skeptisk til å bruke navn som også er et ord. Så ja, det vil sikkert bli noen morsomheter i forbindelse med navnet. Bedre det da, enn å bli kalt for div. andre ting.
Gjest Tuyo Skrevet 29. november 2010 #11 Skrevet 29. november 2010 Navnet vil jeg tro er kjempe søtt på en liten gutt, og det passer også flott på en voksen mann. Men, som Vinterstjerne skriver, så er det veldig lett å lage tullenavn av det..... Ville derfor ha styrt unna det..... Desverre, at det skal være en grunn. For navnet er jo pent i seg selv
Medi Skrevet 6. desember 2010 #13 Skrevet 6. desember 2010 Fantastisk navn :-) Startet selv en tråd med akkurat dette navnet for ikke så lenge siden, digger det bare :-)
Tante Blås Squaw Skrevet 18. desember 2010 #15 Skrevet 18. desember 2010 Finn er egentlig helt greit, men den sabla finn-no-reklamen har ødelagt det for meg (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå