Gå til innhold

Ammeinnlegg

Perle79 gravid med nr 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt ullinnlegg.

Er det slik at man også skal ha engangsinnlegg utenpå eller inni ullinnlegget?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mentha♥Høygravid♥
Skrevet

Jeg bruker de i alle fall rett mot huden, ellers får man ikke mye av ulleffekten. Men hvorvidt du bør ha noe utenpå avhenger vel av behov/smak og behag?

Bruker mest pga kulda foreløpig, men måtte faktisk ofre et par ullsokker isteden, som jeg bretter dobbelt og putter nedi bh'en når jeg skal ut og gå i -20 :P Ser ut som verdens største bazoongas, men holder meg i det minste varm, hehe ;)

Skrevet

Kommer litt ann på egentlig. Etter sist fødsel var jeg så sår den første tiden, så da var det helt utelukket å ha ull rett på brystet. (Det satte seg fast ulltråder i sårene.) Jeg brukte da engangsinnlegg (fra apoteket) innerst og ull utenpå. Ulla hjalp endel likevel, men er utrolig viktig å skifte engangsinnleggene ofte for å unngå brystbetennelse.

Etter hvert som brystene ble mindre såre, og jeg lakk mindre, gikk jeg over til å ha ulla direkte på. Det som er viktig da er å vaske ullinnleggene ofte for å unngå bakteriedannelse.

Prøv deg litt frem, men jeg ville hatt begge typer innlegg på lager:)

Skrevet

ullinnleggene holdt meg varm, men IKKE tørr... og på grunn av at jeg ikke kjente at det var vått, så gikk jeg jo rundt med melkeflekker på begge brystene :P huff:P

Skrevet

Så da er det slik at man skal ha engangsinnlegg innerst og så ullinnlegg over dem.

Har lest litt forskjellig om engangsinnlegg. Folk anbefaler så forskjellig. Ser ut til at jeg kjøper Libero sine.

Takk for svar jenter :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...