Gå til innhold

Når bedret den verste kvalmen seg hos dere..?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å kjære deg! Det er så ille. Det er helt umulig å si når det gir seg, men jeg håper for din del at det ikke er mange dager/ uker igjen nå.

Jeg var like dårlig forrige gang og hang over dassen hele dagen til jeg nesten svimte av.

Denne gangen har jeg fått det mye mildere. Nå synes jeg det har vært værst rundt den tiden du er i nå, og i uke 9 begynte det å dabbe av litt.

Lykke til!! Det går heldigvis over, men det er helt jævlig mens det står på!!

Hvil masse masse, det er det eneste som hjelper, og tving i deg noe å spise regelmessig! Det værste er å bli sulten, da blir det enda værre.

Trøsteklem!

Tusen takk for omtenksomt svar...Det paradoksale er at hvis jeg føler meg pittelitt bedre (dvs feks. klarer å gå litt rundt i stuen m.m.), noe jeg har gjort i dag, for første gang, vel, da klarer jeg knapt glede meg over det...da kommer bekymringene om at...hvis kvalmen har roet seg, er det da et tegn på at jeg ikke lenger har symptomer osv...Håpløst å gå å tenke slik....(?)

godt vi er flere tenker jeg :P vi får våre kvalme i kor :) jeg hater dette. men slik er det da bare. skal til doktoren imorra, håpe jeg blir sykemeldt nesten så jeg slipper grue meg for å stå opp og dra noe sted. for værste er jo være borte og føle seg så uggen. :S jeg var kvalm helt til uke 14 sist ser jeg i graviddagboka fra sist. så leeenge igjen. 5+2 idag :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...