bitthen Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Har en stor og fin Fisher- price gym - ja, to faktisk. En stor og en liten. Den lille gir jo veldig lite bevegelsesfrihet, mens den store gir mer. Jeg legger ut masse leker, og legger han på teppet, men han er ikke så veldig interessert i å ligge der så lenge. Etter fysoterapeutens råd har jeg prøvd å legge lekene litt borte fra han, slik at han må jobbe med å få tak i dem. Men han blir sint og frustrert, så jeg har nå lagt de så han får tak i de. Har fått det litt for meg at han ikke bør ligge alt for lenge på gymen, den gir jo ikke samme bevegelsesfrihet som på teppet. Samtidig blir det sutring rimelig fort på teppet, selv om jeg leker med han. Bør jeg kjempe for å ha han på teppet om han ikke vil? Noen råd for å få han til å trives bedre? Han snur seg ikke enda, men tror han vil gjøre det snart. Hva tror dere?
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 jeg brukte bare gymmen >(har da en sånn med teppe som henger fast..) til hun ble for stor for den, til hun rullet utav teppet.. da kjøpte vi bare teppe til ho.. hadde litt leker oppi gymmen også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå