Gå til innhold

Dager igjen 29 november :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

13 dager:) Er i full gang med kjerringråd.... sex,bringebærblad te og kanel.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 dager! Har bare gulvvasken igjen og skal fyre opp litt kongerøkelse, så er jula på vei inn i stua. kanskje jeg klarer å lokke babyen ut til termin :)

Skrevet

13 dager igjen :) Og veeeeeeeeeeeeeeeeldig lei....

Skrevet

18 dager igjen her. Jeg teller ned til termin mens storebror teller ned til bursdagen sin, som også er 18 dager til :)

Nå er alt babytøy tatt ned av loftet og vasket, brettet og lagt i kommoden. Vogna står i ganga, vippestol, seng og alt er klart. Du er så velkommen til å komme litt før tiden lille Benjamin :)

Skrevet

26 dager igjen, syns de siste ukene har gått unna på ett blunk så kjenner at det nærer seg nå!

Skrevet

Har 30 dager igjen :)

Skrevet

Har 74 dager igjen, gud så fort tiden har gått denne gang ;)

Skrevet

60 dager igjen... :)

Skrevet

-8.. Blir satt i gang på onsdag, og det blir goooodt.. 2 døgn med maserier er ikke å anbefale i det hele tatt :(

Skrevet

Har 13 dager i gjen og tror jeg snart jogger en tur for å se om ikke jeg kommer i gang;-) Er så lei og gleder meg så innmari til å se snuppa mi!!!!

Lykke til jenter:-)

Skrevet

8 dagar!! Ei veka til me reiser til sjukehuset! Må virkele sette i gang med siste innspurten av ting som må ordnast!

Skrevet

23 dager...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...