Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 29. november 2010 #1 Skrevet 29. november 2010 Nå har jeg studert instruksjonsbilder og -video, og prøvd flere ganger (med masse godvilje!)... Men jeg får det f...n ikke til!!! Og jeg blir så irritert over sånne ting, spesielt siden jeg betalte 7-800 kr for'n. Jeg har prøvd å legge ham sidelengs med hodet MOT ringene. Men han ser bare veldig klemt ut nedi der og er tydelig ukomfortabel. Også har jeg prøvd sånn "froskestilling" - altså sittende med beina bøyd oppunder seg, og dette ble bare teit. Også syns jeg den er vanskelig å stramme på den måten som liksom er så "praktisk". Er det bare jeg som ikke får det til?? Eller er disse slyngene idiotiske? Skuffa! Så nå bruker jeg babybjørn-selen endel, men det blir liksom ikke det samme. For da er han bare våken, og virker nesten som han blir litt sliten etterhvert.
Nikamo Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Dette har jeg egentlig ikke greie på, men... Jeg skal kjøpe bæretøy til snuppa her, og var inne på http://www.tettinntil.no tidligere i dag; der leste jeg bl.a. om ringslyngen. Det står jo der også at selv om dette er en av de enklere bæretøyene, så krever det litt prøving og feiling! Er nettopp det du skriver om som gjør at jeg enda ikke har funnet ut hva jeg skal kjøpe - ser for meg at jeg står der og banner og ikke får det til... Det står vel forresten på tettinntil at mange foretrekker å ha babyen med hodet VEKK fra ringene i starten...
Canari Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 Jeg kastet bort penger på en lommeslynge jeg aldri fikk brukt, ca 600 kr ut av vindu, den var liteb og trang og jeg fant ingen bra bruk av den.
Cat&Gullungene Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 Etter min mening et dårlig kjøp dessverre :-( Jeg fikk heldigvis bare låne en slynge av en venninne (hun kom med den uten at jeg hadde spurt en gang) Har ALDRI brukt den ordentlig, og sliter med det samme som deg; trangt, ukomfortabelt og vondt for både ungen og min rygg. Nå skal det sies at jeg gav veldig fort opp prøvingen, og det kan jo tenkes det ville gått bedre etterhvert. Men skal jeg bære ungen på meg igjen, tror jeg at jeg velger bæresele, den Maduca eller hva den nå heter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå