Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på sykehuset til ul pga lite liv i dag. Babyen har det helt fint - og OVERRASKELSE: de kunne registerer at jeg har modningsrier!!! Nå blir det spennende framover.

Hvor lang tid tar det til fødsel nå da, tro???

Fortsetter under...

Skrevet

Lykke til, sikkert ikke mange dagene nå =)

Skrevet

Det fikk jeg også beskjed om.... for nøyaktig 2 uker siden i går:/

Og jordmor sa jeg kom til å føde i løpet av 2 uker... Men sitter nå her og venter enda jeg=P

Når er terminen din?

Skrevet

Jeg har hatt dette i 3-4 uker nå. Veldig tydelig på ctg fikk jeg høre. Noen skikkelig onde også...men her sitter jeg. Ikke for å skuffe altså, men greit å innstille seg på at det kan gå både raskt og tregt.

Er du 1 gangs? Da tror jeg det kan gå fortere. Mens med meg som er 3 gangs, så var det visst vanlig med slik lureri i flere uker....

Men nå er jeg snart i mål da. 4 dager til termin...+ alle de dagene jeg skal gå over da sikkert..:)

Lykke til.

Skrevet

Haha, må le litt av meg selv... Tenkte at: "Nå skjer det virkelig snart!", men skjønner jo at det også kan gå laaaang tid enda.... Huff... Hehe... Det verste av alt var at jeg ikke var lei av å være gravid før dette, men nå synes jeg liksom at det er helt greit om jenta kommer nå! :)

Jeg er førstegangs og har ikke termin før 1. januar. Tror du det går fortere med en førstegangs enn en tredjegangs? Jeg trodde det var omvendt jeg.

Men dere som fikk modningsrier for flere uker siden; har dere hatt disse riene hele tiden etterpå? Eller har det vært dager der dere ikke har hatt noen rier?

Skrevet

Aner ikke om det går fortere med en 1.gangs enn med 3.gangs...

Er min 2 og har ikke hørt noe om det=P

Jeg har mensmurringer hver dag, tak i ryggen og vonde kynnere, men di tar seg ikke opp;(

Våkner like skuffet hver morgen fordi jeg ikke ble vekket av rier på natten=P hihi....

Annonse

Skrevet

Jeg fikk også modningsrier i første sv.skap. Men det gikk noen uker før jenta kom. Men hun kom dagen etter termin :)

Jeg hadde rier nesten hver dag spesielt hvis jeg gikk mye. Andre dager hadde jeg ingen. Noen ganger kom de regelmessig og var vonde også.

Ellers våknet jeg aldri av rier. De begynte helt plutselig rundt midnatt. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...