BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Prøver å slappe helt av og gi kroppen min signaler om at nå er jeg rolig og klar til det meste, KOM IGJEN NÅ ;-) Ja ikke sant, veldig rolig liksom, hihi... vet man ikke skal stresse men det tror jeg at jeg har gjort i det siste... selv om dagene er rolige så tenker jeg jo bare på fødsel hele tiden... er jo spennede tid dette da i det minste=P Noen som har rier eller andre ting på gang i natt da?
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Hei kjære venn! Jeg sitter her selv.. Har fått noe rare greier.. Ryggen begynte å verke, så gikk det over til høyre hofte og skytende smerter ned i beina.. Nå har det bare blitt verre utover kvelden, og gjør konstant vondt! Utrolig frustrerende! Må være en nerve i klem eller noe, jeg vet ikke.. Uansett! Jeg skjønner hva du mener =P Blir bare senere og senere kvelder hos meg.. Er lett å bare bli sittende å vente på at noe skal skje
mamma til lillingen Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 Lå i senga en stund og prøvde å sove, men måtte bare gi opp. Mye mer spennende å være våken midt på natta synes jeg! Vil jo være våken i fall kynnerne jeg har hatt i hele dag tar seg opp, så jeg kan være klar! For klar er jeg!
Mamma`N Skrevet 29. november 2010 #4 Skrevet 29. november 2010 har ligget i senga i ca 3 timer nå, fant ut at nå var det bare å stå opp.... kjedelige greier altså...ligger bare og venter på at det skal skje noe....blir ikke akuratt søvning av det nei:)
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 29. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2010 Saelle, det høres ikke godt ut=(, og jeg håper virkelig det går bort før du er i fødsel. Må jo være ekstra frustrerende å gå i fødsel med en slik plage=/! Ønkser deg riktig god bedring!!! Nei denne søvnen vår, jenter, håper ikke dere har sittet oppe hele natten=P Jeg sovnet tilslutt, leste litt i en bok av Gro Nylander og så falt øynene sammen. MEN!! Der stod det bl.a. om bryststimulering. Jeg har hørt om dette, men i natt måtte jeg prøve det ut, og joda fikk noen sammentrekninger av det. Og jeg prøvde to ganger. man skulle vente 5 min viss man fikk sammentrekninger=P Viss dere prøver dette så er ett tips å slappe helt av i kroppen! jeg lå først lenge og bare pustet dypt og rolig, hadde val aldri trodd at bryststimulering skulle virke inn på livmoren altså. viss dere prøver så gi meg en tilbakemelding da =) I natt har jeg hatt litt mensensmerter og våknet av dette nå, men som vanlig, alt gir seg når jeg står opp... men får uansett prøve å sove litt til =P. Natta ( selv om det egentlig er morgen)
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 29. november 2010 #6 Skrevet 29. november 2010 Nei , det går liksom ikke an å sove for tiden.. Man forventer jo at ting skjer om natten, av uviss grunn! =D Bryststimulering, ja.. Jeg har prøvd det uten hell, men jeg slappet ikke så mye av da, gjerne =P Får prøve igjen! Finne roen heeeelt.. Men hvordan gjorde du det ? Kniper, drar, stryker ?
Makko med to små gutter Skrevet 29. november 2010 #7 Skrevet 29. november 2010 Siste uka har jeg sovet annenhver natt jeg... var sånn sist jeg var gravid og. Har "bare" 7 uker igjen :-S Lykke til dere fødeklare!
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 29. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 29. november 2010 Jeg strøk bare i noen minutter for alt annet gjør vondt, siden jeg er litt øm... =P Gjorde det jo i natt, så det var ingen forstyrrelser eller lyder, så var litt lettere å slappe av. Det er også lurt å få din kjøre til å gjøre det når dere har sex feks! Han sier nok ikke nei , hehe. Lykke til!!!
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 29. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 29. november 2010 Takk, Makko og lillegutt, og lykke til du også=) håper søvnen kommer seg for deg, det er jo noen uker igjen=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå