Gå til innhold

lap,pergo,metformin,slanking :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

NÅÅÅÅ begynner jaggu tolmodigheten min å gå sakte men sikkert ut :/ hva skal til for at man får den etterlengtede bebisen sin?

har gått på metformin (850mg x3) i 1,5 år, har slanket vekk 34 kg, har hatt lapp for 3 måneder siden å nå har jeg begynt med dobbel kur pergo. jeg tror ikke jeg har ork til å prøve mer snart, :( er såååå lei, hva mer kan jeg gjøre for å lykkes med å få den lille spira?

trenger litt oppmuntring her nå jenter :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så vanvittig flink du har vært!

Helt utrolig, 34 kilo er MASSE, har selv kvittet meg med 30 og det tok sin tid.

Får du EL av pergo og metformin eller eggløsning kun av metformin?

Er svømmerne til din mann i orden?

Sjekket de under lap at egglederne dine var åpne?

Skrevet

takk <3 det har vært et sant lite mareritt å ta av seg 34 kilo :/ men jaggu har jeg klart det. du har jo vært riktig så flink selv :D

jeg har ikke hatt EL før lap, men etter lap så begynte jeg å få regelmessig mens, jeg tror jeg har hatt EL etter det men virker ikke sånn siden det ikke har kommet noen spire. jeg har ikke hat EL av pergo før heller, så jeg er spent på å se om det funker nå som jeg har fåt regelmessig mens å alt det der.

svømmerne til mannen er helt topp, det har blitt kjekket for noen år siden.

å alt gikk veldig fint under lap, begge egglederene var åpene, den venstre var litt tett men blåfargen kom igjennom til slutt..

Skrevet

Men tom for kvinner hvor alt er i orden og som har El hver måned, kan det ta opp til et år å bli gravide.

Men bra du har fått pergo nå, hvs det ikke virker, kan du jo be legen om hormon sprøyter, det hadde for min del mye bedre virkning og mye færre bivrikninger

Skrevet

jeg håper oxo at det funker nå, har hørt at disse hormon sprøytene skal være bedre, tror nok jeg skal spørre etter dem neste gang.. :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Kjempebrajobbet! Det er mange kilo, og det er flott jobbet.

Jeg håper du vil forsøke pregnyl og puregon sprøyter, det klaffet her etter maaaange års prøving med pergo og en lap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...