Gå til innhold

Forferdelig vond verk

Anbefalte innlegg

Skrevet

I hele dag har jeg hatt forferdelig vondt fra høyre hofte og ned til leggen.. Det begynte med skytende smerter, og har utover kvelden bare blitt verre og verre, og gått over til konstant smerte..

jeg tok en 20 minutter lang dusj, og da roet det seg veldig.. men nå er det igang igjen! Det gjør vanvittig vondt.. Hva i alle dager er dette ?

Det gjør nå konstant vondt..både når jeg sitter og går! :( Det kom så plutselig .. verket litt i går, og så har det bare blitt verre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jöss, så rart... först tenkte jeg sikkert vann i kroppen. Kanskje kramper.. men du har jo hatt det i hele dag. Kan babyen ligge på en nerve? Pröv å ligg med benet höyt og hvis ikke det hjelper ville jeg ringt legevakten og hört hva dette kan skyldes... Jeg kan få krampe lignende smerter med det er pga ödem i kroppen og går fort over... lykke til ihvertfall:) tror ikke det er noe farlig, men ekkelt når det pågår

Skrevet

Høres ut som en nerve som ligger i klem. Hadde noe lignende, men det forsvant etter noen dager...

Håper det går seg til..

Skrevet

Jeg har hatt mye vann i kroppen i det siste, så det kan jo være at det er problemet ja.. Men det har jo bare blitt verre og verre.. og har ikke noe mer vann enn tidligere!

Ja, godt mulig en nerve ligger i klem.. at han har lagt seg på en kreativ måte, denne guttungen! Ihvertfall veldig ubehagelig.. umulig å sove :(

Skrevet

Føler med deg, det er ikke noe godt.. bare ligge og vri seg uten å få sove er pyton...

God bedring til deg :)

Skrevet

jeg tipper bekkenløsning eller isjas jeg. Har hatt det samme siden tidlig i svangerskapet. Sliter med begge deler og det ene forsterker det andre.

Skrevet

sånn har jeg hatt det hele svangerskapet -dritvondt! jeg har mått ta en paracet hver natt for å få sove - for når det først spenner seg går det ikke over :S

prøv å strekke ut mye - det hjelper litt. ellers tar akupunktur den der faktisk hvis dem tar riktig punkt - men jeg har jo bare 5 dager igjen så tenkte jeg sku spare de 500 kr denne gangen.

gå tur hjelpe forresten også litt - men er verst på kvelden for da virker det som at musklene bare stivner helt.

Skrevet

Men kan man få bekkenløsning iløpet av to dager da? Så fort ? Og så sent i svangerskapet ?

Uff, Amazing det høres ikke godt ut :( Godt du er fødeklar, og snart får bena dine frisk tilbake ;) Håper jeg!

Det hjalp å strekke dem litt ut, holde dem litt høyt... og det hjalp å ta en varm dusj!

Men jeg kjenner at det er der i dag også :(

Skrevet

det høres ut som på meg som at dette er referte smerter fra muskulatur i seteregionen. (kalt også falsk isjias) det at det ble påvirket av dusj støtter oppunder det. babyen kan ikke ligge sånn at den klemmer på en nerve. prøv å strekke godt ut i setemuskulaturen (se på det litt som en skikkelig muskelkrampe som du skal prøve å løse opp i), og forsøk å hold deg litt i gang. får håpe det gir seg snart!! lykke til. hilsen også fødeklar og fysioterapeut

Skrevet

Tusen takk! =) Da prøver jeg det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...