Gå til innhold

Er dette med ball på ungdomsskolen like sykt andre steder i landet som i Oslo? (pengebruk)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hæ? Dette minner meg om en episode fra Beverly Hills 90210...

Glde jeg har gutter jeg, for dette var jo helt spesielt! Men når det er sagt, her har foreldrene en jobb. For det er jo tross alt de som betaler. Limo? Jeg sykla til mitt skoleball jeg :) Spørs om jeg er blitt gammel ja...

Skrevet

Haha! Seriøst? Du tullar?? Fy flate!:P Jaggu glad eg bur ut i gokk!;)

Er ikkje så mange åra sidan eg var på juleball på ungdomsskulen (er 21år no). Brukte nokre hundre på ein kjole (som vart bruk som julekjole o.l. nokre år framover, samt at søstra mi lånte den på nokre julebord)..kosta kanskje 3-500kr. Inngangspengar til juleballet var på 100 eller 150kr. Lokalet var matsalen på skulen, musikk frå cdspelar, men maten hugsar eg ikkje korleis det var med (når ein går på ungsomsskulen bryr ein seg gjerne ikkje om slike detaljar).

Å, stemmer. Eg var til frisøren litt før ballet (hadde lenge ønska meg krøllar, og skulle få det til jul. Fikk det litt tidlegare så eg kunne ha det på juleballet og). Det var vel det dyraste, men så varte lenge og då.

Ball med prislapp på opp mot 10 000kr er i allefall heilt uaktuelt her i huset. Då får ungane heller synest at eg kjip, for dei må vere heime.

Eg kan jo arrangere eige ball for heile skulen (tilsvarande antal elevar som i eit klassetrinn i oslo) for under den summen jo!:o Jiiiiises!

Så svar på ditt spørsmål: JA! Det er sjukt!!! Sett ned foten og protester! Noken må gjere det!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...