flashdancepants Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Satt i sofaen og slumra nå nettopp, og kjente plutselig et popp, slik jeg gjorde før sist fødsel, og syntes det kom noe ut. Vannet som går? Har ingen rier, og da jeg kom på badet og sjekka var det ikke noe som likna fostervann der. Synes det er rart, for husker jo følelsen av det poppet fra sist, men da hadde jeg hatt noen rier som riktignok var svake men allikevel, i forkant. Hvor lenge skal man vente på at det evnt kommer vann eller rier da? Litt for vage tegn til å ringe føden synes jeg, dessuten er jeg jo bare uke 36 i dag. Tanker?
Maramus Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 Jeg hadde et sånt "popp" rett før fødsel startet sist. Det var ikke vannet som gikk - men at livmorhalsen ble fullstendig utslettet (iflg jordmor). Hadde ikke hatt rier i forkant - men fikk det like etterpå.
flashdancepants Skrevet 29. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2010 Hm, merkelige greier. Ingenting har skjedd her men tenker å høre med jordmor når jeg skal dit straks. Det merkelige var jo at jeg trodde jeg kjente at det kom noe ut også... Takk for svar iallfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå