Stellaborealis Skrevet 4. desember 2010 #51 Skrevet 4. desember 2010 DINOSAURTOOOOOOOOGET....DINOSAURTOGET! herreguuuud så irriterende;P
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 4. desember 2010 #52 Skrevet 4. desember 2010 Enig om Fantorangen *grøsser* Ingen som har nevnt Gnottene her, men er jo en stund siden de gikk da. Ble faktisk litt fysisk kvalm av dem. Skrimmelskrammel er veldig plagsomt. Og så den med hun dukken...har til og med fortrengt navnet på det, hehe... Er en eller annen familie, mennesker, med publikum, og så har de en dukke-jente som liksom også er datteren deres. Om du synes "Lille prinsesse" er en bortskjemt liten drittunge, så bør du aldri se denne serien. Lille prinsesse er rene englebarnet i forhold, stille, lydig og uselvisk. Mn at noen ikke liker Timmy Tid skjønner ejg ikke, er jo så fantastisk bra. DEN geipen på lille Timmy hver gang noe går skeis, og mye for barn å kjenne seg igjen i :-)
Stellaborealis Skrevet 4. desember 2010 #53 Skrevet 4. desember 2010 Å jeg glemte Pippene(heter de det???, hvertfall et forferdelig program) Ellers elsker vi Timmy:) Minstemann får Timmy-figurer med hus til jul:)
stearin Skrevet 4. desember 2010 #54 Skrevet 4. desember 2010 Har dere sett dora dukken i butikkene? Trykk på en knapp så begynner den å riste på hodet som om den var helt gal.. Seriøst, sinnsyk dukke det der!!
Tante Blås Squaw Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #55 Skrevet 4. desember 2010 Å, så deilig at det ikke bare er jeg som sitter i sofaen og haaaaaater! lol
mozell Skrevet 5. desember 2010 #56 Skrevet 5. desember 2010 Haha Gnottene ja! Husker spesielt den ene episoden da den ene gnotten hadde funnet en liten hårball, og hun konstaterte for de andre at "JEG vet hvordan man behandler hårete baller!" hvorpå alle gnottene stoppet opp og tenkte et øyeblikk over kommentaren. Eeh... Husker også den andre serien du nevner, om familien med et dukkebarn (!). Grusomt, grusomt, grusomt. Jeg fordrar ikke Dora, episodene kunne lett ha blitt kuttet ned til fem minutter. "Hvor skal vi gå? Fjellet - sjøen - det store treet! Fjellet - sjøen - det store treet! Fjellet - sjøen - det store treet! Fjellet - sjøen - det store treet!" Osv...Herregud da mann!! Handy Manny, Tinga tinga, Fantorangen, Dinosaurtoget, Viva Piñata, Skrimmel Skrammel, Fantasiens flyttefolk, Spesialagenten Oso og sikkert mye annet jeg har glemt - forferdelige greier. Drømmehagen også, men der har jeg kapitulert og kommer i stedet i en transelignende, likegyldig tilstand når det begynner. (Vesla er stor fan, hurra hurra) Barne-tv jeg liker, er Sauen Shaun, Timmy-tid, Ugler i mosen....eh ja. Julekalenderen som pågår er grei nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå