Gå til innhold

Hva er det verste du vet av barne-tv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, jeg vet at barne-tv er beregnet på de søte små, og ikke foreldrene. Og jada, jeg vet at mange - inkludert oss - har unger som elsker det satans maset som kalles barne-tv.

Men i denne tråden har jeg ingen planer om å være politisk korrekt!

Jeg vil vite hvilke program DU hater!

Selv får jeg brekningsfornemmelser av Fantorangen. Det er mulig det er nedlagt mye jobb i snuttene hans, men for meg virker det som om noen har funnet ei gammel fille på NRKs kostymelager og sydd litt på den i fylla, for så å la en blind medarbeider ha ansvaret for blue screen'en. Komplett med verdens mest irriterende dukkestyrer. Drep meg nå!

Pipene driver meg til vanvidd! Tjukkaser med skrikestemmer og null handling - seroiusly; jakte på syngende sokker? Og hvor sjarmerende er ikke navnet Æsje. Fantastisk. Det verste med dette makkverket fra helvete er likevel sangen som innleder hele dritten. Oh lord.

Lille Prinsesse..en prinsesse.....en prinsesse...! Gnnn! En bortskjemt liten dritt i et jævla slott - og hva ER det med at alle figurene har gråblå ringer rundt øya? Sikkert fordi ikke en kjeft i det slottet får sove sånn som prinsessefaen gnåler.

Peppa Gris? Ååååårgh! Den serien gir meg lyst på ribbe - og jeg er veggis!

Fortsetter under...

Skrevet

Kosinus klarer jeg ikke sitte å se på, da må jeg opp og finne på noe.

Snakk om frekk, kravstor og masete drage.

Er vel den eneste jeg kommer på i farten.

Skrevet

Dora, Dora, Dora, the exploreeeeeer!!! Jaiks.. kan ikke fordra den lille gnomen. Men ungen elsker henne da..

Og Fantorangen, ja. Søt å se på, men maken til mer irriterende vesen finnes ikke.

Skrevet

Signerer Frokostquiz!

" Soooolveeeeig"

Skrevet

He he, her er hele familien fan av Dora.

Og vi er de stolte eiere av 3 tegninger tegnet til oss av de som lager serien. Snakk om å få liver forandret når en får barn, he he.

Skrevet

Skynd deg da Solveig!!!!

Stakkar meg som har vært en stor drittunge er sperret inne og har det kjempefælt. Nå må du slippe alt du har og redde meg med en gang.

Blææææ.

Men guttungen liker den da.

Annonse

Skrevet

Jeg merker jeg sliter litt med de overhappy ungene på Barnas Supershow, som hopper og spretter i ett sett i ganske mange minutter sammenhengende. Men likevel blir jeg veldig glad når det vises på lørdag, for 2-åringen sitter i det minste helt stille så lenge det varer, mens hun beundrende lurer på når vi skal få sånn innendørs lekeplass med tunneler, sklier og spennende luker. :) Litt sånn "hjæælp-nå-kommer-de-speeda-ungene-igjen".

Ellers mener jeg at Bananer i pysjamas tar kaka, men det vises vel ikke lenger?

Skrevet

Jeg deler ditt syn på Fantofaen og skulle gjerne sett'n hodeløs.

Kosinus har jeg heldigvis aldri sett på, får angst bare av reklamen.

Dinosaurtoget!! Hva skjedde med ædda bædda liksom? Når begynte "barn" å snakke som professorer? Får kramper hver gang Kompis kommer med en ny hypotese om et eller annet!

Skrevet

Åherreminhatt - Dinosaurtoget hadde jeg fortrengt!

Skrevet

Kanskje like greit.

Og jo, det derre merkelige tegna programmet med den figuren som har en marklignende fyr i stedet for hånd som virrer rundt på et hjul ellerno. Litt for spesielt for meg.

Tinga tnga med kebabnorsken sin (som det så kjekt ble kalt her i går) irriterer meg også no voldsomt.

Skrevet

Solveig og Kosinus fikser jeg ikke.

Har også problemer med Dinosaur toget. det er utrolig masete og liksom pedagogisk. Og veeeldig moraliserende.

Fantorangen - say no more

Dora the explorer digger minsten, men jeg klarer ikke se på det. Sååå treigt og gjentagende. Og de lo\iksom klikkene med liksomdatamaskinen.

"Hva synes DU var gøyest?" Blunke. Blunke. blunke..... DET synes jeg og var gøy.

Skrevet

Den verste perioden var Teletubbies-perioden og Drømmehage-perioden, bah!

Annonse

Skrevet

MÅNEBARNA!!!!! Latterlig barne-tv.

Fikser heller ikke:

Barnas Supershow - makan til stressende bråke-tv!! Roping og masing om hverandre!!

Barne-tv jeg faktisk liker er:

Timmy-tid

Emil i Lønneberget

Ugler i Mosen

Heldigvis så er dette favorittene til poden min også :D

Skrevet

Jungelhjul provoserer meg skikkelig! Hva er poenget med dyr som har hjul og fiser rundt på MOTORVEIER I JUNGELEN??? Det kan umulig finnes ET eneste menneske på denne jorden som synes det er et bra konsept?

Eller så får jeg fnatt av handy Manny! - Eller, Manny virker som en ok fyr, men de verktøyene er SINNSYKT masete og irriterende. Hadde satt fyr på dem hvis de var mine.

Fantorangen hater jeg av hele mitt hjerte. MØKKA elefant!

Skrevet

handy manny er ekkel

Skrevet

Ikke fortell guttungen min dette.... (;P) men jeg HATER barnas supershow. Synes det bare er hyl og skrik og unger som kommanderer voksne rundt. Og at de voksne ikke ser problemet med at de oppfører seg som klovner, som om de ikke har et snev av verdighet eller modenhet. Noen ganger får jeg inntrykk av at gutten min faktisk tror at de fleste voksne er slik og at det er jeg og pappaen hans som er rare:D

Skrevet

Jungelhjul må definitivt ha startet som en nachspiel-idè.

Skrevet

Fantorangen, drømmehagen, Dora *grøss* (vet ikke helt hva jeg har imot denne jenta)

Er sikkert mye mer hvis jeg tenker meg om.

Morsom tråd! :)

Skrevet

Glemte å nevne Solveig og Kosinus. Jeg hater det programmet, men det gjør heldigvis jenta på 4 også. Hehe..

Skrevet

Haha, morsom tråd:)

Jeg hater tinga-tinga, for en utrolig teit serie. La oss lære å prate gebrokkent, dere!

Også peppa gris, hva er greia med å dette på ryggen hver gang de ler liksom?

Skrevet

Skjønner jeg ikke går glipp av noe da. Pleier å duppe av jeg... da fortsetter jeg med det.

Skrevet

Kommer bare på ett jeg elsker

SAUEN SHAWN!

G

E

N

I

A

L

T

"Ikkje ver flau, du elskar sauu!"

Skrevet

Timmy tid, et lite lam med et tv-program.... Hver gang den j###a lammet kommer tenker jeg på at jeg skal be svigers på lammelår snart.

Og når den rosa ribba (peppagris) tripper av gårde får jeg en merkelig trang til å lage surkål og brunsaus.

Drømmehagen, dont get me started.

Pipene forferdelige små idiotiske greier.

Lille prinsesse trenger et møte med supernanny!!

Når dinosaurtoget kommer ja da er enden nær for mor i huset.

Men den beste kommer søta med selv. Når fantorangen dukker opp så ser hun på og sier : er det sånne du skal jakte på når dere skal til Afrika??? Ja svarer jeg. Ta med skinnet hjem da mamma så kan jeg ha det på gulvet mitt sier søta :-) (vi har en venn som har zebraskinn på gulvet og søta synes det er så stilig) Så får jeg også sånt kult teppe som xxx har sier søta. Tror ikke fantorangen har så høy status hos henne heller.

Skrevet

Franklin!!

Kvalmt moraliserende....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...