Gå til innhold

VELDIG mye maserier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Nå er det visst min tur til å spørre litt her. Er 3.gangs, men skulle nesten ikke tro det.

Har gått en hel dag med veldig mye maserier. Har bare måtte holde meg i ro for å ikke at de skal bli ubehagelige. De gjør ikke vondt som ordentlige rier, men er sterkere enn kynnere. Det har roet seg en del nå. Er bare vanlige kynnere nå.

Jeg har ikke gått til jordmor i sv.skapet pga div ting. Burde jeg ringe føden i mårra? Eller bare til legen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er i uke 37, så det nærmer seg. Jeg tenkte å høre om jeg kan komme på en kontroll på føden i dag. Det har vært rolig i natt,bare vanlige kynnere.

Gruer meg til fødselen, for jeg har hatt to veldig raske fødsler tidligere. 1. vaar på 3 timer og 2. var på 2 timer!

Skrevet

Da hadde jeg garantert ringt føden å hørt om å få komme inn for en sjekk siden du har født så fort før. Kanskje du allerede har litt åpning.

Skrevet

Jeg var en tur på kontroll på føden i dag. Og det viste seg at jeg har litt åpning. Det var ikke mye, men ca 1-1,5 cm.

Hun sa at det betyr ikke at jeg kommer til å føde med en gang, men noe er i kommingen!

Mannen min har nektet meg sex nå, for det var det som satte alt igang i går!

Vi er litt dårlig dekket med barnevakt til helga, så vi får holde oss borte fra hverandre!!!!!HIHIHI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...