fruandersen gutt 5.okt`10 Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Baby er 2 mnd. Han er egentlig stille og rolig, men har jo selvfølgelig sine skriketurer han også. Han liker å bli båret, men han begynner å bli tung. Ser det skrytes av bæresjal og seler, og vil prøve. Men hvordan velge i denne jungelen?? Hehe.. Bruker dere sjal først og går over til sele, eller bare sjal/sele? Takk for svar.
Mjølkekua Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Jeg ville valgt enn sele, feks beco, ergo eller manduca. Den kan du bruke fra nyfødt til i hvertfall 3 år.. Sjal synes jeg er kronglete og har brukt mitt minimalt...
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 Jeg fikk låne et bæresjal (moby), men kunne ikke bruke det fordi jeg fikk fryktelig vondt i korsryggen... Derfor kjøpte jeg Manduca, for den har hoftebelte. Den er veldig god, men jeg bruker den svært sjeldent likevel. Jeg anbefaler deg å ta med ungen til butikken og prøve ulike bæresjal/seler, så finner dere noe som passer dere og velg noe som ikke belaster ryggen for mye...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå