Gå til innhold

Hva syns dere om Silas?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Silas forbinder jeg bare til Da vinci koden, og det er ikke en god assosiasjon!

1. Teodor - nydelig! Men ville skrevet Theodor!

2. Ludvik - koselig navn! Flott! Men ville skrevet Ludvig!

1. Sanna - sjarmerende!

2. Embla - joda, pent det, koselig.

3. Sienna - likte det før, nå synes jeg det er harry på norsk.

Jeg elsker Silas! Veldig tøft navn, klarer ikke se at det kan være pinglete og ikke har jeg lest/sett Da Vinci koden heller.

Teodor er veldig fint, ikke så glad i Ludvik (Ludvig er hakket finere da)

Ikke så begeistret for noen av jentenavnene, men det er enkelt å rangere dem;

1. Embla

2. Sanna

3. Sienna

Annonse

Jeg synes Silas er tøft jeg! Faktisk tøffere enn disse oppbrukte Mathias, Elias osv ..

Teodor - Theodor ser finere ut. Nydelig navn :)

Ludvik - Herlig navn!

Sienna - Rart..

Embla - Kjempefint, tøft og sjarmerende!

Sanna - Ikke så fint, Susanna eller Susanne er fint!!

Har hørt om Silas før, men kjenner ingen ved dette navnet. Synes ikke det er spesielt pent, og kunne aldri kalt min egen gutt for noe sånt!

Teodor er søtt, men Ludvik (allerhelst LUDVIG) er MYE finere!

Ut av jentenavnene liker jeg best Embla. Sanna høres ut som et kallenavn og Sienna liker jeg ikke i det hele tatt.

Silas er veldig fint! Nydelig faktisk!

Bibelsk til og med...

Mange som kommenterer Silas i Da Vinci Koden, ser sjølv problemet, men har lest ei mykje betre bok med ein fantastisk Silas i Neil Gaimans 'Kirkegårdsboken' eller 'The Graveyard Book' som berre er heilt himmelsk å lesa. Den er skreve for barn (10-15) men bør lesast av alle som synes den høyres det minste interessant ut... Silas har derfor blitt eit fantastisk namn for meg på grunn av karakteren i Kirkegårdsboken. Han er det virkelig verdt å kalla opp guten sin etter!

Av dei andre namna meiner eg Ludvig går best med Silas, men Theodor og er fint... Liker best begge namna slik eg har skreve dei framfor slik du har, men det er nå slik...

Sienna har eg lite til overs for, men både Embla og Sanna er veldig fine. Eg må dessverre sei at eg synes begge passer dårlig sammen med Silas... Susanna eller Alma hadde vore betre søsken namn :)

Annonse

Jeg tenker på han i Da vinci koden når jeg hører Silas- ikke spesielt god assosiasjon ettersom han ikke var noen spesielt hyggelig fyr. Kjenner ingen med det navnet så vanskelig å få noen ny assosiasjon til navnet.

Sienna er et navn jeg liker veldig godt. Uvanlig og klinger fint. Sanna er også fint- eneste at jeg tenker at det høres ut som forkortelse for Susanne. Men det gjør kanskje ikke noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...