Gå til innhold

Gruer meg til svar(samme som på trimester 1)

<3 <3 <3 <3 <3 <3

Anbefalte innlegg

Nå har jeg blødd i en uke,men uten smerter.

Tatt en hcg prøve og skal ta en ny imorgen.

Tatt ultralyd også,men fosteret var så lite at det kunne være for lite til å se hjertelyden...eller var bare det noe de sa fordi de ikke ville bekrefte at fosteret var dødt før hcg var tatt???

Ikke vet jeg og blir snart gal av å vente :-(

Er bare lei meg og lyst til å gråte :-(

Det ene øyeblikket tror jeg alt er bra,det neste er jeg sikker på at det har gått galt....utrolig sliten nå!!!!!!!!!!

Fortsetter under...

Hvor langt er du på vei? De kan ikke se hjerteaktivitet på ultralyd før uke 7-8 (mener jeg det er), så det er nok sant hvis de sier at de ikke kan se noe enda. Ikke gi opp håpet om at det skal gå bra, mirakler skjer stadig vekk. Mange blør i svangerskapet uten at noe er galt. Men skjønner at du er bekymret hvis du har mange aborter bak deg. Krysser fingrene for at testene dine er fine... :)

Uff nå følte jeg meg plutselig litt dum...så ikke at denne gruppen var for de som hadde mistet over 3 ganger jeg...beklager veldig :-(

Har ikke mistet før jeg.

Dette er første gang jeg er i en sånn situasjon...

Ikke meningen å gjøre den feilen!!!!

Tror ikke du trenger å få panikk for å ha skrevet her inne:-)

Har selv "bare" mistet to ganger og følte meg også dum da jeg spurte om råd eller lurte på noe her inne. Det jeg fikk erfare er at her inne vet alle noe om det å miste, redselen o.s.v og det er litt mer "høyde" under taket for å disklutere det som kanskje gir andre frykt og redsel.

Her er det mange med erfaringer og gode råd og jeg føler ihvertfall at det noen ganger er mer ok å søke hjelp/støtte her enn å "skremme" inne på 1.tri.

Håper det går bra med deg, og at prøvene er fine:-) Ikke så uvanlig å blø, men ikke noe morsomt å oppleve alikevel...

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...