Gå til innhold

10 mnd og vil ikke ha brød,hva gir jeg da????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper dette bare er en periode,men i 1 mnd tid har han ikke villet ha brød,har prøvd det meste pålegg.

Hva gir jeg han da?? det holder liksom ikke med ett beger fruktmos syns jeg...

Hva gjør dere??

(Det er bare ett måltid med brød og frukt,resten er middag og grøt morgen og kveld)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min var ikke glad i brød, er det fortsatt ikke, og han spiste mye grøt han da.. Blandet i ulike typer fruktmos for variasjon. Ellers kan du jo gi 2 typer varmmat da (middag) f. eks potetmos m/grønnsaker/kjøtt til middag og lunch pasta m/laks, avhengig av hva som passer for dere og hva dere skal ha til middag den dagen. Her får snuppa grøt til fokost, potet/maispure til lunch, søtpotet/potet/gulrot til middag, fruktmos en gang innimellom når det passer, grøt til kvelds. Jeg lager all middags/lunchmat selv (hjemmelaget), lager mye på en gang og fryser ned og tar opp etter behov. Og så er det jo bare til å fortsatte å gi brød til han liker det/klarer å spise det.. ;) Ellers spiser gutten min mye havregrøt m/banan, det elsker han ;) Men nå er han 2,5 år så lager av melk, og det er jo din for liten til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...