<3 <3 <3 <3 <3 <3 Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Nå har jeg blødd i en uke,men uten smerter. Tatt en hcg prøve og skal ta en ny imorgen. Tatt ultralyd også,men fosteret var så lite at det kunne være for lite til å se hjertelyden...eller var bare det noe de sa fordi de ikke ville bekrefte at fosteret var dødt før hcg var tatt??? Ikke vet jeg og blir snart gal av å vente :-( Er bare lei meg og lyst til å gråte :-( Det ene øyeblikket tror jeg alt er bra,det neste er jeg sikker på at det har gått galt....utrolig sliten nå!!!!!!!!!!
LilleBjr Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 De sier i fra med en gang de finner ut fosteret er dødt, da må du gjennom en kur for SA for å få ut fosteret. Var gjennom det i september...v ( Krysser fingrene for at alt er bra med den lille )
<3 <3 <3 <3 <3 <3 Skrevet 28. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2010 Håper alt er bra ja....men er redd det ikke er det. Hvordan oppdaget du det??? Mistet du symptomene på graviditeten???
Engelen*My Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Lykke, lykke til. Krysser fingra for at hcg har steget! Det er jo noen som blør uten at det trenger å være noe galt med den lille!
<3 <3 <3 <3 <3 <3 Skrevet 28. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2010 Takk :-) Gruer meg så utrolig.... Klump i halsen og vil bare gråte. Ikke likt meg,men å ikke vite er skikkelig vondt.
LilleBjr Skrevet 28. november 2010 #6 Skrevet 28. november 2010 Begynte å blø litt i begynnelsen, men det ville ikke gi seg. Etter noen dager ble det som en mens blødning. Husker ikke om jeg mistet graviditets symptomene, var i en enorm lykkerus over å få bære frem den lille for å så få hele verden rasert.... ( Da jeg ringte legen å når jeg kom inn sa de at det ikke var sikkert det var en SA for mange blør litt i begynnelse av ett svangerskap, men de fant fort ut på innvendig UL at det var en SA (dette var i 12+3, fosteret hadde da vært dødt i ca 2 uker)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå