Gå til innhold

Gruer meg til svar......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg blødd i en uke,men uten smerter.

Tatt en hcg prøve og skal ta en ny imorgen.

Tatt ultralyd også,men fosteret var så lite at det kunne være for lite til å se hjertelyden...eller var bare det noe de sa fordi de ikke ville bekrefte at fosteret var dødt før hcg var tatt???

Ikke vet jeg og blir snart gal av å vente :-(

Er bare lei meg og lyst til å gråte :-(

Det ene øyeblikket tror jeg alt er bra,det neste er jeg sikker på at det har gått galt....utrolig sliten nå!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sier i fra med en gang de finner ut fosteret er dødt, da må du gjennom en kur for SA for å få ut fosteret. Var gjennom det i september...v :o(

Krysser fingrene for at alt er bra med den lille :o)

Skrevet

Håper alt er bra ja....men er redd det ikke er det.

Hvordan oppdaget du det???

Mistet du symptomene på graviditeten???

Skrevet

Lykke, lykke til. Krysser fingra for at hcg har steget! Det er jo noen som blør uten at det trenger å være noe galt med den lille!

Skrevet

Takk :-)

Gruer meg så utrolig....

Klump i halsen og vil bare gråte.

Ikke likt meg,men å ikke vite er skikkelig vondt.

Skrevet

Begynte å blø litt i begynnelsen, men det ville ikke gi seg. Etter noen dager ble det som en mens blødning. Husker ikke om jeg mistet graviditets symptomene, var i en enorm lykkerus over å få bære frem den lille for å så få hele verden rasert.... :o(

Da jeg ringte legen å når jeg kom inn sa de at det ikke var sikkert det var en SA for mange blør litt i begynnelse av ett svangerskap, men de fant fort ut på innvendig UL at det var en SA (dette var i 12+3, fosteret hadde da vært dødt i ca 2 uker)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...