Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Farmor mener at et barn på Lillegulls alder burde ha betydelig fastere avføring enn det hun har. Hun har alltid veldig våt avføring - aldri klumper. Men ikke diarévåt heller da...

Jeg har ingen forutsetning for å vite hvordan det bør være :-)

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg heller ikke vet hva som er "normalt", men datteren vår har ganske lik avføring som din. Ofte veldig våt uten at det er diare.

Har aldri fått noen tilbakemelding på at det ikke skal være slik av verken barnehagen eller moren min (som er barnepleier). Men har noen ganger tenkt tanken om at det hadde vært fint hvis den var litt fastere, da hadde vi kanskje sluppet stor-vasking ved hver avføring;)

Skrevet

Min fikk fast avføring først når det var slutt på både grøt og melk. Uansett så tror jeg ikke det har noe å si så lenge hun ikke har vondt i magen eller noe sånt. Noen har rett å slett bare bløtere avføring en andre.

Skrevet

begge mine 2 små har ganske bløt avføring, å de er 1 og 3 år gamle.

Eldstemann reagerer veldig på hva han spiser, uten at han reagerer allergisk på det. Snuppa på 1 år fikk kjempe hard avføring og hadde store smerter da hun gjorde i fra seg, da vi gikk over til 2 brødmåltid pr. dag. Så da måtte vi bare gå tilbake til 1 grøt og 1 brødskivemåltid pr. dag.

Å da ble den bløt igjen, men mye bedre det enn at små snuppa skal gråte sine modige tårer hver gang hun å gjøre i fra seg.

Tror kanskje de har litt lik mage som mammaen, jeg er nemlig helt likedan uten at jeg har noen store plager med det. Har bare tatt til takke med at det er bare slik det er :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...