Sjusak Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Er nå i uke 38, mini i magen har vært veldig mye roligere de siste par dagene. Jeg kjenner at det er liv, men ingen store spark, utslag med armer eller vridninger, og jeg må dytte mye føler jeg for å få fart i nurket. Det begynner vel å bli trangt, men hvor rolige skal de bli da? Skal på kontroll på torsdag hos jordmor, og vet jo at det er liv, så er ikke kjempebekymret, men noen andre med lignende erfaringer?
lykkelignovember2010 Skrevet 29. november 2010 #2 Skrevet 29. november 2010 jeg har også merket mindre bevegelse de siste dagene. er nå 40 + 1. men synes det kommer og går litt. jeg leste at det egentlig ikke skal bli så veldig mye roligere selv om plassen blir mindre (bevegelsene blir bare litt annerledes, mer buling og dytt liksom) men vet jammen ikke jeg. skal til legen på torsdag så får se (hvis jeg ikke har født da..) så ja jeg har litt lignende erfaringer. lykke til framover!
spent på nr 2! Skrevet 29. november 2010 #3 Skrevet 29. november 2010 Det lurer jeg på også. Er kun 35 uker, og bevegelsesmønsteret roet og endret seg for 2-3 uker siden, men har fått sjekket godt at det fortsatt står bra til. Men nå syns jeg det har blitt enda rroligere inni der, blir litt småbekymret da jeg har fått ekstra beskjed om å ta kontakt når som helst om det blir lite liv. For hva er egentlig lite liv?
bambi - stolt mamma Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 39+4 her, og har etter 39+1 kjent mindre liv. Kjenner han jo, og han sparker veldig til tider. Men av og til så er han veldig stille. Har veldig stor mage nå, og han ligger veldig høyt, så kan være det da. Jeg er ikke sikker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå