Gå til innhold

kanskje kanskje? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt ca tusen sterke kynnere idag. Startet med at jeg våkna i morges av en kynner som var ufattelig vond. er dårlig i magen i tillegg, og har kjent mye mindre liv enn jeg pleier. HÅPER dette betyr at noe skjer snart:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. höres sånn ut :) weeeeeee... lykke til

Skrevet

taaaakk :D Tør liksom ikke innstille meg på at det skal skje, for jeg er redd det skal stoppe helt opp, og så går jeg til termindato likevel:P DA blir jeg skuffa :P

Skrevet

Hehe, join the club :P Hos meg har det dessverre(?) stoppet igjen da...

Skrevet

huff:P vi er nok sikkert helt forferdelige å høre på for andre:P alt er liksom tegn på fødsel plutselig når man er blitt fødeklar:P kynnerne kommer og går fortsatt. Sønnen min ble født i uke 37+3, og jeg er nå 37+4, så det er jo ikke så rart at man er utålmodig egentlig:P -meeen, så gjør det jo heller ikke noe at lille jenta får ligge der inne og legge på seg i en uke eller to til:) hun kommer jo ut til slutt,-HELDIGVIS :P

Skrevet

Hehe! Skjønner deg godt ! Jeg tar også ALT som tegn for at ting er igang.. Men jeg er på termin også da=P

Sitter også å murrer her, og håper på at det går over i skikkelig rier snart ;)

Skrevet

Har det skjedd noe ennå, pennywise? Har også hatt en del kraftige kynnere i dag, prøvde å gå skikkelig fort og tungt, da jeg gikk tur med hunden nå i kveld, nesten så jeg trampa litt bortover, for å se om det hjalp.

Skrevet

ikke annet enn at badet plutselig er renere enn det noen gang har vært! haha:P prøver å se om det kanskje skjer noe om jeg anstrenger meg litt... ser ut til at jeg må belage meg på enda noe venting.. men det er egentlig bare bra, for idag fikk jeg hjem en syk toåring etter pappahelg,..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...