Gå til innhold

NY skravletråd ikm uke 48 :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKM i dag, ingen mens. Hadde veldig vondt i magen da jeg våknet imorges, så var helt sikker på at mensen var kommet, men trusa er fortsatt like hvit og magesmertene ga seg etter frokost. Bestilte tester fra quicktests.no for 8 dager siden, og de er enda ikke kommet:( Ja, de kan jo komme i dag da, får jo ikke sjekket før jeg kommer hjem fra jobb..Sendte en mail og etterlyste testene i går, men har ikke fått svar på den. Kjipt! Har veldig lyst til å teste med morgenurin i morgen..men tviler på at samboern vil kjøpe en test til meg i dag, har jo bestilt 15 stk :P

Har i grunn ikke symptomer på noen av delene..har nesten ikke vondt i puppene lenger og det er kun det jeg har merket siden 4-5 dager etter EL. Men vet jo ikke helt sikkert om jeg hadde EL da, testet ikke etter den, så det er jo ikke sikkert at IKM er i dag heller..Men håper jo det da, og at jeg har fått testene i posten når jeg kommer hjem og tester positivt imorgentidlig :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til Leahpudding&mammapudding! Følger med deg ;)

Mange som har blitt gravide her inne ja! Så heldige dere er! Gratulerer så mye og nyt den gode følelsen! :)

Lykke til videre til alle sammen :)

Skrevet

Ja det var jo mange som er gravide nå, kjempegøy :)

Så at det ikke ble denne pp for dere zassy, det var synd..bedre lykke neste pp da :) Så får vi se om jeg følger med deg inn i en ny pp..må vel bare vente enda en stund før jeg vet..og venting er jo så gøy :P

Skrevet

Ja det ble ikke nå, men mye mulig vi ikke traff el ettersom syklusen ble lengre enn jeg tenkte, men denne gangen tenkte jeg å teste, og å ha mye sex helt fra starten, hehe, ny strategi ;) Føler litt at dette blir den første skikkelige pp`en for nå er kjæresten helt med også og vi skal virkelig gå inn for å prøve, sist ble det jo bare litt sånn nå og da ;) Håper du ikke følger etter på ny pp! Hold deg her og bli gravid du! hehe.

ja venting er jo kjempegøy! ;p

Skrevet

Håper heller ikke jeg følger etter på ny pp, men det kan jo skje :P

Sitter på jobb nå, er ellers aldri på barnimagen mens jeg er på jobb, men i dag sliter jeg litt med konsentrajonen..er kjempenervøs hver gang jeg må tisse i tilfelle mensen plutselig kommer :P Og i tillegg er det rolig på jobb i dag, så har lite og gjøre...og da går jo dagen så saaaakte :/

Skrevet

Zassy, lykke til med juleprøvinga :) bare gi gass :) Hjertelig velkommen på 1 .tri neste mnd :)

Leahpudding&mammapudding, jeg hadde mye symptomer rundt den festeblødninga forrige fredag, og noen dager etter. Så roet det seg ganske mye, og nå etter IKM har det blitt mer igjen :) Så tipper du følge meg inn på 1. tri. Hadde vært så gøy:)

Vi sees :)

Skrevet

Håper det Undretrollet :D Og gratulerer så mye :D

Skrevet

Håper det Undretrollet :D Og gratulerer så mye :D

Skrevet

Hadde fått testene i posten, så det ble jo en test når jeg kom hjem fra jobb..negativ :/ Prøver igjen imorgen tidlig :)

Skrevet

6 dager over ikm, negativ test idag tidlig :,(

Skrevet

Åh...jeg tenkte at jeg ikke skulle teste før søndag el mandag om jeg klarer å holde meg så lenge (og om ikke tr dukker opp) men merker at når jeg ser alle andre som skal teste i morgen tidlig får jeg veeeeldig lyst å teste jeg også...men MÅ spare på testene nå!!!

Lykke til folkens!

Skrevet

Eg og ha veldig lyst å teste igjen i morra :P ha mangen testa men bør vel sikkert bare vente å se om tanta komme.. om den ikkje gjør det kan eg heller teste på mandag. Så får vi se om eg klare å holde meg nå da.. eg har mine tvil :P

Skrevet

Takk for det villmusa:-)

Fortsatt ingen tr så det ser hvertfall lovende ut så langt.

Lykke til med din testing:-)

Skrevet

Testet i dag, hadde IKM på onsdag/torsdag, men den var negativ... sitter her litt trist jeg : ( men heller ingen tegn til TR. Å den er alltid på tide! Så blir jo litt forvirret.... hva tror dere?

Skrevet

Vanskelig å si annesmil, syklusen kan jo gjøre så mye rart :/ Men mange tester jo positivt sent, så så lenge mensen ikke kommer er det jo håp :)

Jeg testet også negativt i dag..jeg vet jo ikke om IKM var i går, men håper nå helt til mensen kommer :) Hadde vondt i magen imorges også da jeg våknet, og det kjentes ut som om mensen var kommet, men det er den ikke:) Har fått 2 kviser, og det er vel et PMS tegn? Jaja, vi får se :) Ny test i morgen tidlig :)

Skrevet

Kan det være at el har kommet senere enn antatt?

Så lenge tr ikke er kommet er det vertfall fortsatt håp:-)

Tok selv en g-test i morges. negativ. Tror ikm var igår, men litt usikker siden jeg ikke tok el.tester denne måneden. Har gått ut ifra el på cd17, siden jeg har hatt det de siste månedene

Lykke til. Håper du er gravid

Prøvd lenge? barn fra før?

Vi har prøvd siden april uten hell, og har to gutter på 5 og snart 3

Skrevet

hehe.. ja e egentlig bare tull å vente :P Men har klart å holde meg i dag *stolt*

Så frustrerande det må være å være over ikm og bare negative testa :( kan være dere produsera seint hcg og som skreve før så e det jo håp så lenge tanta holde seg unna :)

Kvise kan være et pms tegn men og et graviditetstegn så ikkje gi opp håpe av den grunn :)

Skrevet

Negativ test imorges :( men fremdeles ingen tr! Så gir ikke opp håpet helt ennå.. Holder også håpet oppe så lenge mens holder seg unna :)

Skrevet

Å der kom mensen, trodde på en måte virkelig at jeg var gravid. Å var så glad for det passa perfekt med barnehage og alt.

Her vi bor er vi alene, ingen av oss har familie her så det å få en baby i september kan bli veldig vanskelig. Vi har en fra før, som går barnehage, så om vi får en evt ny baby inn i en barnehage så blir det jo mest sannsynlig ikke i den samme midt i året (barnehagen vår er en av de mest "populære" her i området) å det å levere i to forskjellige barnehager blir vanskelig. Vi rekker så vidt hente og levere en pga jobb og reisevei. Synes i tillegg synd på barna våre som da ikke kan gå sammen, og på den nye som må bytte barnehage etter 1 år.

Men, vil jo ikke vente ett år til før vi prøver... Hadde gledet meg til en skikkelig kose helg med en glad nyhet til, men nå har den ellers sjeldne negativitet funnet veien inn til meg.

Lykke til, til alle dere som er gravide eller ennå ikke har fått TR.

Skrevet

Så dumt at tanta kom annesmil :( Forstår problematikken med barnehage :S

Ikm i dag og lysrosa utflod på papire nettopp så da e det vel bare å forberede seg på tantebesøk igjen :(

Skrevet

Det var trist annesmil :( Skjønner det er frustrerende med tanke på barnehage, tenker også litt på det, men vi kommer nok til å ha en ny baby hos dagmamma til den blir 3 år slik som med Leah, HVIS den dagmamman Leah var hos er ledig da..men det passer jo best å begynne i barnehage i august når man er 3 år også..

Ingen mens her enda..men aner jo ikke om syklusen min er lang, så jeg må jo bare vente og vente..Tester på nytt imorgen tidlig, men testen i dag var hviiiiiiiit, så det slår nok ikke ut i morgen heller uansett. Jaja, det er enda håp da :)

Skrevet

ikm i dag, tok en test på mandag som var negativ.

Har kjøpt en cb test med ukesindikator i dag som jeg har veldig lyst til å bruke nå, men føler at jeg får mensen hvert øyeblikk. Men mensen har jo ikke kommet og sist jeg var gravid så hadde jeg mensenfølelse lenge...

hmmm, kanskje jeg klarer å vente til i morgen.

Skrevet

Kjipt å få besøk av tr:(

Håper hun stikker snart så en ny pp kan begynne. Har begynt å tenke på at jeg kanskje ikke kan få barn og prøver å tenke på andre ting jeg vil gjøre i livet FØR vi evt får barn...for har lyst å ha barn i livet vårt uansett, om det blir vårt eget eller ikke. Har tenkt å legge en langtidsplan som innebærer koselige kjæresteturer til eksotiske steder langt borte og så, om ikke noe er skjedd på to år, så får vi gå i gang med adopsjonsprossessen. Vil selvsagt gå til lege før den tid, men tenker at om det overhodet ikke skulle være mulig for oss å få barn, så får vi gjøre det beste ut av det. Heldigvis har vi det veldig bra i lag og har diskutert adopsjon som mulighet om alt annet ikke går. Er så utrolig takknemlig for at jeg har en mann som holder ut med alt babysnakket mitt:)

Ble visst et litt langt innlegg dette...bare følte for å lufte tankene mine.

Det var godt:)

Lykke til alle som ikke har fått tr da! *krysser fingrene for dere*

Skrevet

Noen av dere som har erfaring med clear blue-testene? Testet i morrest, ikm i går, å testen var negativ... Har symptomer på gravideitet.

Grunnen til at jeg lurer på om testen er feil er at det samme skjedde i sommer, flere clear blue-tester var negativ, mense ute ble, flere og flere symptomer dukket opp å da jeg tok test hos legen var den positiv...

(mistet desverre i uke 10)

Flere som har opplevd det samme???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...