LilleweeMe+oktoberbarnet Skrevet 1. desember 2010 #76 Skrevet 1. desember 2010 gratulerer alle som testa positivt! ble så gira når jeg fant en bunke billigtester i skuffen at jeg testa jeg og. Men den va som flere har skrevet her før, blendahvit! men var ikke morgenurin og har ikm på fredag. da er d vel en mulighet forde? føler vi har prøvd så lenge nå at tålmodigheten må letes etter.
annesmil Skrevet 1. desember 2010 #77 Skrevet 1. desember 2010 Jeg har IKM i dag eller i morra, TR har forsatt ikke kommet, og jeg føler ikke at den er på vei heller. På mandag føltes det som om jeg kom til å får TR hele tiden, men etter det har det vært som normalt. Så det er bare å vente litt til, så tester jeg i helga. På den måten kan vi kose oss med en evt. positiv test... En annen litt morsom ting, i dag tidlig mens jeg kledde på meg så min lille prins på 2,5 år: mamma baby i magen. Man kan jo tolke det som man vil, enten har jeg seriøst lagt på meg... eller ... ? Vi har ikke snakket med han om at vi prøver, men har en svigerinne som er høygravid. Så han vet at babyer bor i magen mens de er veldig små ... hehe..
Gjest En til 2011 <3 1-pp <3 Skrevet 1. desember 2010 #78 Skrevet 1. desember 2010 Har testet idag,klarte ikke vente... Negativt Var veldig forberedt på det,så nå er jeg klar før tante besøk og ny pp Har fatt mot,så jeg går inn i ny pp med et smil.. Går for gull neste gang Lykke til alle sammen Jeg håper selvsagt også at jeg ikke ser dere igjen Heier på dere og ønsker dere alle positive tester :)
andreita med 2 prinsesser Skrevet 1. desember 2010 #79 Skrevet 1. desember 2010 annesmil;høres ut som du kan være gravid da, du vet barn har kanskje en sjette sans? Gleder meg til å høre om han fikk rett
maboline Skrevet 1. desember 2010 #80 Skrevet 1. desember 2010 Gratulerer til alle som har testet positivt. Testet selv negativt i dag og må nok gå inn i 12pp. Blir så utrolig lei meg.... Men er nok ved godt mot igjen om ei uke og venter på ny el... Lykke til alle dere andre som ikke har testet ennå, håper dere får en fantastisk advendtsgave.
Esperanza84 - gravid! Skrevet 1. desember 2010 #81 Skrevet 1. desember 2010 Gratulerer alle med posetiv test! Kjekt å høre! To dager til ikm her og føler på meg at tr kommer...hun finner stadig nye måter å plage meg på før hun kommer:S Men, vi får se. Testa i dag for morro skyld, blendahvit:(
annesmil Skrevet 2. desember 2010 #82 Skrevet 2. desember 2010 Forsatt har ikke TR kommet, så nå begynner jeg å håpe mer og mer. Skummelt dette her, fallhøyden blir så mye høyere for hver dag som går uten TR... Jeg venter uansett til Lørdag før jeg tester. Lykke til dere alle sammen!!
Undretrollet Skrevet 2. desember 2010 #83 Skrevet 2. desember 2010 I dag teste jeg positivt Så nå er det mange tanker i hodet mitt... Er så spent på hvordan det blir med tre barn! Heldigvis er det jo 8-9 mnd igjen da, så har god tid å forberede meg, og de to andre her når å bli 8-9 mnd eldre Lykke <3 Håper dere som enda venter kommer etter inn på 1. tri. Veldig spent på flere av dere
White*Angel Skrevet 2. desember 2010 #84 Skrevet 2. desember 2010 Gøy med så mange positive tester! Særlig når man får det selv
villmusa Skrevet 2. desember 2010 #85 Skrevet 2. desember 2010 Gratulere så masse til alle med positiv test :-D Så morsomt at så mangen ha fått det til denna mnd. Håpa vi e lika heldige.. har ikm på lørdag men har mine tvil så tør ikkje håpe for mye. Hadde sååå lyst å ta en test i dagtidlig men har egentlig bestemt meg med å vente til over ikm denna gangen om ikkje tanta e komt til da..
annesmil Skrevet 2. desember 2010 #86 Skrevet 2. desember 2010 Ja, da tenker du som meg. Bedre og vente til man har større grunn til å håpe... Men, det er ikke lett ; ) Så jeg forstår godt de som ikke klarer å vente lenger..hehe...
[Marie] Skrevet 2. desember 2010 #87 Skrevet 2. desember 2010 Hei! Er ny her! Er i 1. pp. Hadde ikm på mandag, men ingen tr. Testet negativt på ikm, ei heller noen symptomer. Bør vel ta en test fredag eller lørdag, men føler liksom det ikke er noen vits. Noen andre som har det på samme måte?
villmusa Skrevet 2. desember 2010 #88 Skrevet 2. desember 2010 Bruka du å ha uregelmessig syklus Marie? Trur eg ville tatt en test i morra om eg va deg Ja e bedre å vente med test for min del, så eg kan leve i håpe litt lenger, hehe Blir bare så skuffa om eg får negativ test igjen.. sjøl om eg prøve å forberede meg på det
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 2. desember 2010 #89 Skrevet 2. desember 2010 Tok en test idagmorges, den var negativ. Tror ikm er i morgen, testet ikke etter el denne måneden. Ingen tegn til tr enda.
villmusa Skrevet 2. desember 2010 #90 Skrevet 2. desember 2010 Ikkje gi opp håpe enda to herlige karer Eg ha jo egentlig bestemt meg for å vente med test til evt over ikm men spørs kor sterk vilja mi e da Ha fått 2 små kvise nå i ansikte og det e typisk mensetegn for min del bortsett fra at kvisene e mindre enn vanlig. Bruka bestandig få det rett før mens så håpe sank endel nå Spørs om det ryke en test i morra - bare sånn for morro skyld, hehe
Esperanza84 - gravid! Skrevet 2. desember 2010 #91 Skrevet 2. desember 2010 Tok en test i dag tidlig og den var negativ....MÅ prøve å ikke ta flere tester nå...så dumt å sløse de bort om jeg skulle trenge de neste måned....i går var jeg sikker på at tr kom til å komme i dag men nå aner jeg ikke...har ingen tegn på at tr kommer, men slik har hun vert i det siste...plutselig så er hun der:( Krysser fingrene på at hun ikke kommer! Om ikke, er det på an igjen!
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 2. desember 2010 #92 Skrevet 2. desember 2010 Testet positivt i dag, cirka 7 dager over IKM. Håper spiren klamrer seg fast i 8 måneder til!
Kath+3 Skrevet 2. desember 2010 #93 Skrevet 2. desember 2010 Gratulerer! :) Er det første testen du svir av denne perioden eller har du fått negativ tidligere?
Esperanza84 - gravid! Skrevet 2. desember 2010 #94 Skrevet 2. desember 2010 Gratulerer så mye Januargull:)
[Marie] Skrevet 3. desember 2010 #95 Skrevet 3. desember 2010 Sluttet på p-pillen i mai (etter å ha gått på den i ca. 9 år). Hatt noe uregelmessig syklus, men regelmessig de siste 2 månedene. Er sikker bare kluss med syklusen.. har jo som sagt ingen symptomer heller (hverken på graviditet eller mens).. bare håper så veldig! Tenker som deg også, at har ikke lyst til å ta enda en test som viser negativ allerede nå.
LilleweeMe+oktoberbarnet Skrevet 3. desember 2010 #96 Skrevet 3. desember 2010 jeg testet negativt onsdag, torsdag var d meeeget svak strek på billigtesten. CB imorges----- gravid 1-2uker står det!!!!
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 3. desember 2010 #98 Skrevet 3. desember 2010 Vet at jeg tester positivt en stund etter IKM, så jeg har prøvd å vente, men det ble i tillegg til denne positive èn strimmel et par dager før IKM også, som var helt hvit. Mye mer moro når en digital lyser "Gravid" mot deg, det er liksom ikke noe tolking og synsing om streker, bare klar beskjed!
annesmil Skrevet 3. desember 2010 #99 Skrevet 3. desember 2010 Det begynner å bli mange fra IKM uke 48 som flytter over til 1 trimester, jeg håper å følge etter. Skal teste i morra tidlig, men begynner å tro på det... Gratulerer til alle som allerede har fått positiv test!!! Til dere andre som dessverre ikke var så heldige denne måneden, jeg føler med dere, og gir mine sterkeste lykke ønskninger til dere for at det snart skal skje!!
villmusa Skrevet 3. desember 2010 #100 Skrevet 3. desember 2010 Gratulere så masse til dere som har testa positivt ) Veldig mangen fra uke 48 nå som flytta over til 1.tri ) Eg svei av en test i dagtidlig. Har en drøss med strimla fra billigetester så klarte ikkje la være Testen va negativ så nå blir det å vente på tanta eller evt ny test seinare om tanta ikkje komme. Ha ingen tegn på hverken det ene eller andre egentlig. Begynne å lure på om min ikm e på søndag i stede for lørdag - med tanke på når cb fertilitetsmonitor slo ut på max så kan det hende at det e søndag som e min ikm. Syklusen min har vært på 28 de siste 2-3 mnd. Men før det va den på 29-30-31-32. Så fortsette å klamre meg til et ørlite håp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå