annesmil Skrevet 30. november 2010 #51 Skrevet 30. november 2010 Håper og krysser ben og armer for dere begge to!! Jeg hadde litt mensensmerter i dag tidlig, men det har ikke kommet noe enda så jeg lever forsatt i håpet... Jeg har jo ikke IKM før i morgen eller kanskje torsdag. Tør uansett ikke teste eller glede meg før i slutten av uka. Å så flott at det er mange små spirer som har begynt og vokse hos mange av dere!!!
zassy☆ Skrevet 30. november 2010 Forfatter #52 Skrevet 30. november 2010 Gratulerer til dere med positiv test, glad på deres vegne Her har intet nytt skjedd. Testene er fortsatt like hvite, og tr like fraværende, men menssmerter har jeg, føles som tr kommer hvert øyeblikk. Forresten regnet jeg på neste pp, og hvis ikke tr kommer nå snart så rekker jeg ikke prøve neste pp :-O I forbindelse med jula kommer jeg og kjæresten til å være fra hverandre presis i EL-tider! Det hadde jeg ikke tenkt på..regnet liksom med at tr kom nå, men at da SKULLE det gå neste pp, så blir kjedelig å ikke en gang få prøve, men vente helt til januar! Men hvis den dumme tanta kan se til å komme i dag så får vi en ørliten sjans iallefall! Så kom da bare! KOM! hehe. Kjenner at jeg har blitt litt rolig iallefall, går det ikke så går det ikke, skal prøve å holde humøret oppe uansett og leve som normalt, blir snart julebord og da kan jeg kose meg med litt å drikke Skal også prøve å være litt mindre her inne, hehe, prøve iallefall masse lykke til videre alle sammen!
isi88 Skrevet 30. november 2010 #53 Skrevet 30. november 2010 Så kjekt å komme inn her og lese om så mange nye positive tester Ser ut som om det er mange som får det til å klaffe i denne prøveperioden :D Et godt tegn at TR fremdeles holder seg unna, zassy!! Følger med deg i håpet om spiren
Gjest En til 2011 <3 1-pp <3 Skrevet 30. november 2010 #54 Skrevet 30. november 2010 Ojoj... Så koselig å se at det er så mange med positive tester :) Gjengen er inni en god stim ser jeg ?? Håper det bare røyner på med positive tester her.Gratulerer såå masse til dere alle Her er det ikke så mye nytt heller.Ømme pupper bare..Utfloden (sorry detaljene) har gådd fra kremete til litt mer våt (?) om jeg kan si det sånn... Vet ikke om det betyr så mye altså,bare en observasjon Har litt stølhet i magen.Kjennes nesten ut som jeg har tatt sit ups,noe jeg kan fortelle dere at jeg IKKE har Nei,nå er jeg bra spent altså .... Hvordan går det med restn av gjengen ?? Symptomer ??
zassy☆ Skrevet 30. november 2010 Forfatter #55 Skrevet 30. november 2010 Hei tror tanta hørte at jeg ropte Får nå har hun kommet! :/ Håpet til det siste, selv om jeg følte på meg at jeg ikke var gravid. Men på den positive siden så har jeg hatt 31 dagers syklus to ganger på rad nå, så da har jeg noe å gå ut ifra til neste pp. Håper bare jeg rekker å få el før jeg og kjæresten skiller lag en stund mot jul! Ønsker dere alle masse lykke til videre og håper jeg ser så få som mulig av dere på ikm uke 52
isi88 Skrevet 30. november 2010 #56 Skrevet 30. november 2010 åå, det var leit! Hadde håpet masse for din del Men som du sier, så må du se positivt på det med en stabil syklus Det er mer enn hva jeg kan strebe etter hehe! Skal teste på lørdag, for å se om syklusen er 5 uker denne gangen Husk at sædcellene kan jo leve opp til et par dager, så kanskje de overlever til du får eggløsning mens han er vekkreist hehe!
zassy☆ Skrevet 30. november 2010 Forfatter #57 Skrevet 30. november 2010 Prøvde å svare i sta men så klikket siden, mulig det kommer to ganger nå da.. det jeg skrev var at nå får jeg neste ikm akkurat på nyttårsaften, hehe, og jeg som skal på fest ;p Har regnet på sånn el-kalkulator og da sto det at jeg antagelig får el den 17.12 og han reiser bort den 16. og blir borte til den 23. , får bare kjøre på før og etter og håpe på det beste Kanskje skjer et julemirakel :-D Hvordan går det med deg da isi88?
isi88 Skrevet 30. november 2010 #58 Skrevet 30. november 2010 Det høres hvertfall ut som om det er muligheter for at det kan klaffe selvom han reiser bort Har du tatt utgangspunkt i 31 dagers syklus nå da? Jeg venter nok fremdeles til lørdag med å teste, jeg har null anelse på hvor jeg befinner meg i syklusen siden jeg ikke hadde 28 dagers syklus Nekter å tro jeg har 6 ukers syklus denne perioden også..! Merker at denne uken går ekstra sakte!!
zassy☆ Skrevet 30. november 2010 Forfatter #59 Skrevet 30. november 2010 jepp skriver inn 31 dager, noen steder står det at fruktbar periode er helt fra 14.-19, mens andre står det bare 16.-18. Såh, men vet jo aldri helt sikkert når el er da. Har gode følelser for deg da Håper du slipper tantebesøk
Undretrollet Skrevet 30. november 2010 #60 Skrevet 30. november 2010 Så kjedelig, Zassy... Alltid en skuffelse med TR når man er en bimmer... Håper for din del at du får en super nyttårsgave, det hadde vært noe det Greit å vite hvor lange sykluser man har da Jeg har enda ikke testet noe, og tenker jeg venter til helgen om ikke TR er kommet til da. Men regner med at IKM må være overstått til helga, siden jeg kjente EL fra mandag til lørdag uka for to uker siden... Lykke til videre, Zassy... vi snakkes nok videre, uansett hvordan det blir med meg
April-09 + lillefrø Skrevet 30. november 2010 #61 Skrevet 30. november 2010 Melder meg på her, jeg! Har en fra før, og er igang med å prøve på en til. Er på pp2 nå, og har IKM på torsdag. Tok en test på søndag, og den var helt blank Skal prøve å ikke teste før på fredag (hvis jeg ikke allerede har fått mensen da). Fryktelig vanskelig å vente, altså...
Varm melk med honning Skrevet 30. november 2010 #62 Skrevet 30. november 2010 Veldig vanskelig å vente. Jeg testet på morgenen i dag etter at en venninne fikk positiv test i går og da ble jeg så inspirert, men testen var negativ den. IKM på lørdag, men symptomene er der (muligens innbilte). Har veldig vondt i puppene, og murring i magen, kanskje det bare er tr som er på vei...
lille.pudding Skrevet 30. november 2010 #63 Skrevet 30. november 2010 Zazzy, åh teite tanta! her er fortsatt ingen mens... Var sikker på tanta kom istad på jobb, fikk noe vått i trusa... Men det var bare masse hvit utflod..... Jeg skjønner virkelg ingenting....
zassy☆ Skrevet 30. november 2010 Forfatter #64 Skrevet 30. november 2010 Takk undretrollet og lykke til videre Håper vi snakkes på 1.tri neste måned :-D Tochill så spennende! Krysser fingrene for deg altså Er jo mange som får masse hvit utflod når de er gravide Lykke til!
lille.pudding Skrevet 30. november 2010 #65 Skrevet 30. november 2010 Er det?:0 jeg vil egentlig bare få tr nå, for føler ikke at jeg er gravid... Nå er syklusen min liksom på dag 45.... Er litt sutrete nå, sorry folkens
zassy☆ Skrevet 30. november 2010 Forfatter #66 Skrevet 30. november 2010 Ja jeg hadde en del hvit utflod og da googlet jeg jeg MYE hehe, og da kom jeg over mange som hadde skrevet om det, MEN jeg fikk jo tr :/ så tydeligvis kan man ikke stole på det som noe tegn da, men håper det er det for deg Skjønner følelsen din, ble nesten litt glad at tr bare kom i dag jeg, fordi jeg også hadde følelsen av at jeg ikke var gravid, selvfølgelig skuffende likevel for man håper jo til det siste, men også godt å bare få starte på ny pp! Har du så lange sykluser til vanlig? Hvis dette er uvanlig er det jo et godt tegn!
ønsker * magetroll <3 Skrevet 30. november 2010 #67 Skrevet 30. november 2010 får melde meg inn her jeg også! ingen tr og neg test!!! hadde ikm en gang mellom lørdag og i går!
lille.pudding Skrevet 30. november 2010 #68 Skrevet 30. november 2010 Ja, hadde nesten vært godt å få tr så jeg begynne på ny pp.. Har syklus på 42 dager... Det har jeg hatt leeenge... Jeg har bare telt feil i mange pp somnhar fått meg til å tro at jeg har gått over ikm... Men denne gangen er jeg over jeg får bare smøre meg med tålmodighet... jeg har tatt dong quai med damiana denne pp... Kanskje den har hjulpet på fertiliteten, eller kanskje den har gitt meg lengre syklus...:/
ønsker * magetroll <3 Skrevet 30. november 2010 #69 Skrevet 30. november 2010 vi får smøre oss med tolmodighet!! eneten vil jeg ha pos test.. elr så kan bare tanta komme med en gang!! men jeg produserer veldig seint hcg da!
zassy☆ Skrevet 30. november 2010 Forfatter #70 Skrevet 30. november 2010 Lykke til begge to. Krysser fingrene for at jeg blir alene i ikm-uke52tråden
ønsker * magetroll <3 Skrevet 30. november 2010 #71 Skrevet 30. november 2010 hehe du blir nok ikke aleine, for nå har alle mine "symptom" forsvunne så da kommer vell tr snart
April-09 + lillefrø Skrevet 1. desember 2010 #72 Skrevet 1. desember 2010 Hadde egentlig bestemt meg for ikke å teste før evt dagen etter IKM (som er i morgen), men klarte ikke å vente, og måtte ta en test i dag. Har ingen symptomer i det hele tatt, og har tenkt at jeg ikke er gravid. Men testen ble positiv! For en fantastisk advendtsgave! Krysser fingerene for dere som fortsatt venter!
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 1. desember 2010 #74 Skrevet 1. desember 2010 Jeg tror det har klaffet for meg også denne mnd! Har IKM på fredag, og denne fikk jeg i adventskalenderen idag: http://www.barnimagen.com/var/storage/images/user_s_picture_galeries/velkommen_til_albumsidene/g/guro8/bilde2/11383900-1-eng-GB/bilde_medium.png
andreita med 2 prinsesser Skrevet 1. desember 2010 #75 Skrevet 1. desember 2010 Hei jenter, dette mà være rekord på posetive tester, fantastisk jenter, for en fruktbar gjeng Venter på tr, ikm i dag, i går en liten dråpe blod i trusa på morgenen(sorry) men ellers ingen tegn, mensmurringen fortsetter , kommer og går, har hatt ømme pupper men det er nessten borte og testet negativt i går også, er helt testegal blitt, dyrt blir det også Det kan jo være den er litt forsinket??? Har syklus på 25,26 dager og er på 26 i dag, så hvis ikke tr kommer så skal jeg teste på nyttt på fredag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå