Misa+spire i magen<3 Skrevet 29. november 2010 #26 Skrevet 29. november 2010 Sånn å forstå! Seriøst, jeg tror jeg har brukt tusen kr på tester denne pp så nå nekter jeg å ta fler! nå kan bare den dumme tanta komme Jeg er ikke gravid, det tviler jeg sterkt på .. Bare kroppen som lurer meg.. men det irriterer meg at tappen er høyt oppe og hard, for den skal jo være godt nede den nå, hard og åpen.. jeg vil ha mensen.. hehe.. bare gleder meg til ny pp. orker ikke å vente flere uker på tanta. Men hadde vært fint om jeg var gravid nå, men jeg er så lei av å bli skuffet og jeg føler meg ikke gravid! Huff! SYT, SYT! Vil også ha egen innlegg her inne hvor det står jeg er gravid.. hehe! min 2. pp dette her også.. ble så sint på forrige test at jeg gikk å skiftet nick til 3.pp, men det var litt for tidlig.. hehe!
Hermine87 Skrevet 29. november 2010 #27 Skrevet 29. november 2010 jeg har ikm på 3-4 desember og fremdeles ingen symptomer ! En del humørsvingninger men de tror jeg skyldes den doble pergokuren jeg tar ååå vær så snill å kom en spire i magen snart, lei av å vente!! tenk viss vi alle hadde hatt spire i magen til jul!! *drømmer*
lille.pudding Skrevet 29. november 2010 #28 Skrevet 29. november 2010 Jeg får hoppe inn på denne uka jeg også, etter å venta hele forrige uke... Jeg blir gæærn! Hadde ikm på lør, men ingen tr og negativ test ingen ømme pupper (det har jeg alltid før mens) og ingen murringer.... Huff.... Så nå får jeg bare vente på denna teite tanta...
Cryst@l Skrevet 29. november 2010 #29 Skrevet 29. november 2010 Da var min verste bursdagsgave kommet... Tanta dukket opp i natt.. :( med kraftige smerter i tillegg.. topp det.. jaja.. utrolig kjipt, for eg vet vi traff på el... Ser ut som at syklusen stabiliserer seg litt i det minste da.. Lykke til videre!
Cryst@l Skrevet 29. november 2010 #30 Skrevet 29. november 2010 Det verste av alt er at jeg ikke vil gi opp håpet enda!!! Selv med så mye blod (sorry) og så mye vondt har eg et bittelite håp om at det kan være noe der enda. Klarer ikke å se vekk fra alle symptomene mine.. hehe.. jaja.. evig optimist.. Det er jo ganske rart at det ikke var noe selv med all stikkingen før helga, større brystvorter og hvite prikker rundt, oppblåst, vann i munnen, tørst, tisset ofte.. ja.. nei, det ser ut som dette er vanlige pms symptomer hos meg. DET er dårlig gjort det!! Jaja.. satser på at legen kan svare meg på litt spørsmål i morgen!
ljuba Skrevet 29. november 2010 #31 Skrevet 29. november 2010 Har ikm 2. eller 3. desember. Murrer masse i magen, så det føles som om tr er på vei. Men det nye er at jeg plutselig har begynt å bli overfølsom for lukter. I går sto jeg bare å brakk meg da jeg vasket opp. Orket ikke lukta fra middagsrestene! Hmm, håpe håpe:) Tenkte å ikke teste før fredag, men spørs om jeg greier å holde meg så lenge....
Esperanza84 - gravid! Skrevet 29. november 2010 #32 Skrevet 29. november 2010 Huff da Crystal! I det minste stabiliserer kanskje syklusen din seg... Jeg måtte selvfølgelig ta en test i går (all for tidlig) og så fikk jeg en svaaaaaak, MEGAtynn strek opp - ble overlykkelig!!...testet igjen i dag tidlig og den var blendahvit, så var nok bare en skyggestrek:( Ulykkelig:( Vil bare at fredag skal komme, slik at tr kan komme og vi kan starte på en ny pp. Hater dagene før ikm...tiden går så saaaaakte...og har på en måte lyst å teste mer "i tilfelle" men det blir bare å lure meg selv...så får nok prøve å ha is i magen å vente til fredag... NB: flotta at folk ligger ut bilder av strekene sine, så kan jeg få avkreftet mine tullespøkelsesstreker...har sikkert begynt å se syner :S
andreita med 2 prinsesser Skrevet 29. november 2010 #33 Skrevet 29. november 2010 Hei,og gratulerer til de som har testet posetivt, White Angel, sulaen og maybebaybe, jeg har mensmurringer så og si hver dag, men ikke hele tiden, men ikke tegn til tr, ingen spotting enda, noe som jeg har hatt siden SA i 2-3 dager før tr, og klarte ikke å dy meg, svidde av en CB i dag, og der stod det ikke gravid Så venter på ny pp med ny og mye mer aktiv aksjeinnlegginger,hehe
maboline Skrevet 29. november 2010 #34 Skrevet 29. november 2010 Gratulerer masse til de som har testet positivt, ser ut som det kanskje blir mange denne uken. Håper vi sitter med en positiv test hele gjengen til helgen.. Dagen min har vært kvalm, tenker nok mye så det er nok psykisk. Klarer nesten ikke å vente med å teste, men har bestemt meg for å vente til fredag hvis ikke tr har kommet. Da er jeg liksom litt nærmere ny pp og eggløsning og blir litt mindre deppa. Er nå på 11pp og begynner å bli redd for å aldri bli det, men denne siste uka har jeg hatt på følelsen av at jeg bare er det pluss mange symptomer. Til å bli gal av.... Lykke til hele gjengen og krysser fingrene for mange positive tester!!
zassy☆ Skrevet 29. november 2010 Forfatter #35 Skrevet 29. november 2010 Hei hei. Følt meg litt dårlig form på jobb i dag, men det kan like godt være pga tantebesøk..kjenner at tr tydelig er på vei nå! Men fortsatt ikke kommet, men når jeg kjenner det så godt regner jeg med at det skjer i løpet av et døgn. Men men, fortsatt håp da.
Varm melk med honning Skrevet 29. november 2010 #36 Skrevet 29. november 2010 jeg hører visst også til her, regnet litt feil jeg, men ikm lørdag ca, men hatt litt kortere sykluser de to siste mnd, så da er det ikm i morgen, skal vente med å teste til onsdag.... hmm, eller blir det en test etterpå, ikke lett å være sterk der. Ingen store symptomer som skiller seg ut fra vanlig pms som litt hissig og godtesyk. Gratulerer til dere med positive tester og lykke til dere andre
zassy☆ Skrevet 29. november 2010 Forfatter #37 Skrevet 29. november 2010 Leit at tr kom Cryst2@l sender deg en stor klem! Kanskje havner vi i samme pptråd videre da, kjenner at tr er like om hjørnet her også, men lever i håpet enda.
lillebeth Skrevet 29. november 2010 #38 Skrevet 29. november 2010 IKM 1 des, men testet i dag og positiv!! velkommen sommerbaby!
Esperanza84 - gravid! Skrevet 29. november 2010 #39 Skrevet 29. november 2010 Heldiggris! Gratulerer så mye:) Gi oss litt babystøv da;)
lille.pudding Skrevet 29. november 2010 #41 Skrevet 29. november 2010 Gratulerer lillebeth heldig du! fortsatt ingen tegn til tr her i gården. Men har veldig våt utflod (beklager detaljer)... Ingen ømme pupper en gang :,(
zassy☆ Skrevet 29. november 2010 Forfatter #42 Skrevet 29. november 2010 Kanskje det er et godt tegn? Når hadde du ikm igjen? sorry, jeg har sikkert spurt folk ti ganger! hehe, husk at maaange får ikke symptomer før etter ikm, og noen får ikke andre sympt enn voksende mage :-D
lille.pudding Skrevet 29. november 2010 #43 Skrevet 29. november 2010 Jeg hadde ikm på lørdagen... Tror det er kroppen som spiller meg et puss jeg ass.... Skjønner ingenting...
zassy☆ Skrevet 29. november 2010 Forfatter #44 Skrevet 29. november 2010 Ja stemmer det, det husker jeg nå. Uff kjedelig å gå å vente altså Trodde jeg også hadde ikm lørdag, eller jeg har trodd det hver dag til i dag..men er vel bare den dumme el som var sen da. Hm..i dag kjøpte jeg en annen type test, for variasjonens skyld Kanskje kan det være testens skyld at den er negativ? Kanskje lurer jeg bare meg selv? Jah..var det jeg trodde
Kath+3 Skrevet 29. november 2010 #45 Skrevet 29. november 2010 Hvor tidlig starter dere egentli å teste jenter?
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 30. november 2010 #46 Skrevet 30. november 2010 Ja, da flytter jeg over hit fra uke 47. Hadde mens sist 31 oktober, men ingen tegn til TR ennå. Har ikke målt etter el, så vet ikke nøyaktig IKM, men har en syklus på ca 30 dager. Symptomlista: oppblåst mage om kvelden, større, ømme pupper, mørkere brystvorter, tørst og tissetrengt kveld og natt, humørsvingninger, strekk i magen, uteblitt mens, fett hår. Har bestilt tester tirsdag morgen, så tenker jeg tar en test onsdag eller torsdag. Magefølelse og erfaring fra tidligere sier nå tydelig gravid. Men jeg er veldig avventende pga sa forrige pp, vil gjerne høre og se hjerteslag, og passere uke 12 før jeg tør å glede meg.
lille.pudding Skrevet 30. november 2010 #47 Skrevet 30. november 2010 Jaja, nå er vel løpet kjørt for min del... Menssmertene har begynt, og da kommer vel tanta 3 dager på overtid... Faen altså, jeg er lei..
Izzy74 Skrevet 30. november 2010 #48 Skrevet 30. november 2010 Fikk tester i posten idag og tenkte at det ikke skader å prøve.......... å jammen kom det ikke opp en svak strek der. ) Vet ikke helt hvordan jeg har det nå, men vet hvertfall at jeg skal teste i morgen også. )
ljuba Skrevet 30. november 2010 #49 Skrevet 30. november 2010 Svak positiv test i dag, to dager før ikm ! Tør å juble litt stille nå
Izzy74 Skrevet 30. november 2010 #50 Skrevet 30. november 2010 Tror du kan juble litt ja. ) Jeg er to dager over og (som du ser over deg,) fikk jeg svak positiv idag. ) Produserer Hcg litt seint, så håper testen er sterkere i morgen. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå