Gå til innhold

NY skravletråd ikm uke 48 :-D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest En til 2011 <3 1-pp <3
Skrevet

Ikm på torsdag her... Meeen,føler ikke,kjenner ikke eller tror jeg er gravid :P skal spare den cb`n jeg har lengst mulig... hvis jeg klarer ;)

Skrevet

Hehe, føler ikke, kjenner ikke, eller tror ikke jeg er gravid heller :-D men men, så lenge tr ikke er kommet så er jo håpet der enda :) Vanskelig å vente med å teste, særlig når man har en tilgjengelig..har allerede svidd av tre tester denne pp jeg :P Prøøøve å vent til onsdag nå, med mindre tr kommer i morgen da, som jeg tror.. hvis ikke: testefest! ;p

Lykkelykke til En til 2011 <3 1-pp <3, din første pp også? :)

Gjest En til 2011 <3 1-pp <3
Skrevet

Samme her du... 3 tester er avsvidde denne mnd :P Blir nesten helt hekta på denne testingen ;) Man ønsker så gjerne at det skal lyyse positivt før eller siden.

Dette er min første særiøse pp ja :) Har et barn fra før så nå er det tid før søsken :) Gleder meg fært altså :)

Skrevet

Har til helga, så dette blir ei laang uke :P Men krysser fingre og tær!

Skrevet

Jeg venter med å teste til tidligst torsdag. har IKM onsdag, men tør vil ikke teste før en avt mens ikke har kommet. Denne gangen har jeg lovet mannen min om å si i fra før jeg tester. Sist kom han hjem fra jobb å jeg fortalte at jeg var gravid. i ettertid har han spurt om hvorfor jeg ikke sa noe før jeg testet... Så denne gangen skal han får være med på spenninga, og derfor vil jeg ikke teste i tie og utie... om jeg har lyst!

Skrevet

Ikm onsdag eller torsdag.. i dag forsvant alle symptomer.. litt stikking i puppen, men resten er borte. hehe.. rart.. men i morgen skal eg kjøpe cb test og teste tirsdags morgen. orker ikke søndagsåpen apotek i dag. hehe.. ta livet med ro.. prøver!!! weee...:D :D Lykke!

Skrevet

Måtte bare noe skje snart! Enten positiv test eller tr..blir bare gaaal av å vente sånn! Hehe. Allerede ventet hele uke47, trodde jo ting skulle skje da, men neida..prøve å slappe av ja..ikke lett! Ønskeønskeønske!! :-D

Skrevet

Ikm på fredag3 des. Symptomer har vært stølhet i magen (og jeg trener ikke :P) og småkløe litt sånn overalt. Fikk en svak positiv prøve idag, og blodprøven viser at jeg er gravid :-) Lykke til dere som venter! :)

Skrevet

Oi, men da må man jo bare gratulere!!! kos deg med lykkerusen, om du har turt å slippe den til? Om ikke så kos deg med gleden du føler : )

Skrevet

Har du offisielt meldt deg over på uke 48 nå ? :D Skal du teste imorgen da, zassy? :)

Min forrige syklus var på 6 uker, jeg håååper denne kan være på 5 uker, slippe å vente så lenge!! Tror nemlig jeg hadde eggløsning forrige helg - så jeg tester på lørdag :) Lang ventetid!!

Skrevet

Hehe ja isi88, fant ut at jeg måtte skyndte meg å melde meg inn før det evt ble forsent :P Har vært så pessimist i det siste, og ikke turt glede meg, tror fortsatt at tanta kommer, men tenker at jeg liksågodt kan håpe og heller ta skuffelsen når/hvis den kommer :)

Hadde ikke tenkt å teste i morgen nei, så lei av hvite tester..hadde håpet å greie å holde meg helt til onsdag hvis tr ikke har kommet, men tar en og en dag nå egentlig, kjenner de vanlige menstegnene. Uff høres tungt ut å ha så lang syklus ja. Har hatt rundt 30 dager jeg, fra 26 på det korteste til 40 på det lengste, men rundt 28-30 på de vanlige. Så er jo aldri lett å vite hva jeg er inne i nå ;) Ventevente ;) Bra vi kan vente sammen da :) Har du planer om å teste før lørdag?

Skrevet

Grattis MaybeBaby :-D Takk for at du deler symptomene dine med oss :) Du testet positivt kjempetidlig da! :-O Lykke til videre!

Skrevet

Dette er vel første positive av 48 gjengen, og vi roper: HURRA!!! HURRA HURRA!! Og etter 18 pp, så må jeg få si, godt jobba, blir nesten litt rørt...

Skrevet

Ja, jeg har også i morgen!

Spennende å lese oppdateringene til alle her inne. :-)

Skrevet

Gratulerer MaybeBaby:)

Jeg skal prøve å vente lengst mulig med å svi av tester, men når alle andre tester får jeg også så lyst...

Men, skal prøve å ihvertfall vente noen dager!

Lykke til alle sammen!!!

Skrevet

Kanskje jeg skal skrive meg på ikm48listen også da :) Går ut fra ikm i morgen jeg da :) Meget mulig jeg allerede i morgen må stryke meg ut men, hehe! Kjennes ut som tr er på vei gitt :(

Spent på hvor mange på denne tråden som er gravide! Synes det var ganske mange på ikmuke47 som ble gravide :) Spanande!! :-D

Skrevet

Kom her til oss du Zassy! Du er hjertlig velkommen!

Er virkelig spent på hva som kommer til å skje denne uken! Håper virkelig at mange blir gravide:) Og husk; at det kjennes ut som tr er på vei kan også være et symptom...

Skrevet

Gratulerer MayBeBaby :)

Jeg har også ikm 3.desember..Har ikke testet enda, men har bestilt tester :) Bestilte 15 stk, så kan hende jeg tester en den dagen de kommer i posten, men skal prøve å vente til lørdag. Tror ikke jeg rekker å teste på morgenen før jobb, har et stramt tidsskjema som må holdes for å rekke å levere i barnehagen og være på jobb til 8..skulle ønske barnehagen åpnet litt tidligere enn 7.30, menmen :P Søvn prioriteres over alt annet om morgenen, så er nok best å vente til lørdagsmorgenen og teste i fred og ro :P Men om testene kommer i morgen så tester jeg nok i morgen ettermiddag likevel..helt håpløst :D

Har ikke så veldig vondt i brystvortene i dag, men nok til at jeg kjenner det når jeg er borti..og de strutter, og de er vanligvis flate :P

Har mye å gjøre denne uka, så håper det betyr at den flyr avgårde :)

Skrevet

Ser på IKM-listen at ganske mange har IKM i dag. Blir spennende å lese oppdateringene her inne nå!

*krysser fingrene*

Skrevet

Hører jeg til her? Trodde ikm var 26. nov, men 0 tegn til den.

Har hatt kremet utflod flere dager nå.. testet negativt den 26. nov med RFSU sin gt. Den kan man visst bruke 7 dager etter befruktning???

Så når den da ikke slo ut positivt, så føler jeg alt håp er ute.

Eggløsning var sikkert senere enn jeg trodde.. 16 november hadde jeg intense stikk i høyre side, så kanskje det var el? det var litt sånn at jeg fikk lyst til å grine av smerter..

Lørdag 27. nov satt jeg på huk og tente opp i peisen. Og da jeg reiste meg da, fikk jeg så strekk i livmora at jeg braste i gråt. Det var så vondt. klarte ikke å stå...

Nå i dag 29. november, merker jeg ingenting annet enn harde og ømme pupper, pluss den kremete utfloden. Gidder liksom ikke å svi av noen tester igjen, for er sikker på at den er negativ.. Men når kommer TR da? Huff!

Hva tror dere?

Skrevet

Gratulere til deg sulaen! :-D Så på den andre tråden at du har fått positive tester, så gøy :)

misa: Du må nesten bare teste, mye av det du sier kan jo høres ut som symptomer, ikke alle tester pos. like tidlig. Lykke til!

Jeg klarer jo ikke dy meg som vanlig, og testet i dag igjen, like hvit som vanlig den ;p Uff det er så kjedelig..Føler at tr kommer også, skulle ønske jeg kunne si at jeg tror jeg er gravid, eller har ditt og datt i symptomer, men sannheten er at jeg tror ikke det, og har null sympt!.Men kan ikke den tanta bare komme da før jeg blir gaal!

Ha en fin dag dere :) Spent på å lese oppdatering her senere på dere andre også.

Skrevet

Hehe! Vi er håpløse. Skikkelig på symptom jakt. Neida, ikke alle tester positivt så tidlig, men jeg føler liksom ikke at det er noe der heller. Går rundt å innbiller meg at jeg skal kjenne igjen den følelsen!

Men nå vil jeg bare ha tr så jeg kan begynne på en ny pp! Lykke til zazzy! Tar du el tester?

Skrevet

Ta en test da! Hehe, blir spent på dine vegne ;) Jeg vil også bare ha tr nå, prøver å ikke stresse slik at den ikke blir forsinket av det..men jammen ikke lett! Tar ikke eltester, så for alt jeg vet kan jo el være litt forsinket rett og slett, er min første pp så hadde tenkt å ta det rolig og ikke bli så opptatt av dette her.. jada! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...