Roselille Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Og nå er det liv og røre i magen hver dag=) Coca cola er bare for godt om dagen,selv om jeg prøver og holde meg unna brus...men ære være klementiner... nam nam...
sahrah Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Gratulere ) Jeg er den andre store milepælen idag 28uker og her må jeg ha julebrus for tiden
aprilprinsesse2011 Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 alt av brus er godt om dagen!! og spesielt klementiner!! er selv 18+4 idag
Roselille Skrevet 28. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 28. november 2010 Det er så godt med brus...enda jeg er ikke stor fan av det ellers...får litt dårlig samvittighet når jeg hiver innpå,he, da blir det skikkelig liv og røre i magen...28 uker, spennende og gratulerer...hopper vekk til 3 tri du da=)
Roselille Skrevet 28. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2010 Ja, klementiner er bare nammis....og jeg klarer ikke stoppe når jeg først begynner....saftige steinfrie klementin båter...godt godt.. Er fortsatt my kvalm og det er forfriskende ettersom jeg aldrig fant sitron drops....ha ha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå