Puppemamma Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Begynner å bli skikkelig utålmodig nå -. dagene er dritkjedelige og lange og jeg føler at ALLE innpå her føder om dagen utenom meg Venter på vondt overalt - men har ikke vondt en eneste plass
Margarita -- Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 hehe, synes det er få som føder nå jeg, i forhold til hva det var for en måned siden!! Mindre aktivitet på forumet er det også... Skjønner så godt din utolmodighet, er det selv og er 38+1... Presset meg til sex til og med i går:) Men nå har jeg begynt å innstille meg på å gå over, selv om jeg har vært sikker på at jeg skal føde før... Æsj, synd at vi ikke kan styre dette, spesielt siden jeg er et skikkelig kontrollfreak:)
Puppemamma Skrevet 28. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2010 aff.. ja.. har hele tiden prøvd å fokusere på å gå over - men nå er det ingenting annet som skal skje framover før termin så nå er jeg rett og slett utålmodig... men... skal jo nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyte den siste tiden sier alle.... yeah right
Luna har født. Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Signerer jeg også. 39+4 og er såååå utålmodig. Mye fordi jeg gruer meg også da, men har så lyst til å få det overstått og treffe jenta mi:) Pleier å gå over så innstilt på det burde jeg vel være, men neida..har ventet og trodd på julenissen i over 2 uker allerede..hehe. Nå er vi snart i mål iallefall jenter! Førstemann...haha NEIDA!! Lykke til
BabyLykke<3 Overtid deluxe!!!! Skrevet 28. november 2010 #5 Skrevet 28. november 2010 Du er ikke alene om dette viss det er en trøst. Jeg syns ikke noe er gøy om dagen. er trøtt og sliten og føler meg nesten litt deppa. Tegn kommer og går, ingenting skjer. Men jeg er KLAR og vil bar føde!!!! Overtid virker grusomt og tenker at det må ligge mye bekymring i å gå over tiden, så det er en frykt!!! Men vedder på at jeg går over tiden!!! Er så pysete og jeg, vil gjerne prøve ting som skal hjelpe å sette det i gang, med tørr ikke! Tvinger meg til sex hver dag, det finnes ikke godt, men jeg prøver jo alt. Pluss turer og sterk mat, men neida tror ikke på noe lengre=P dette med å nyte siste tiden er enklere sagt enn gjort, for meg er det umulig nå! Dagens klage fra meg dette her, sorry, men godt å få det ut og godt at jeg ikke er alene. Håper vi alle fødeklare får babyen våres i natt , hehe.
Gulljentene Skrevet 28. november 2010 #6 Skrevet 28. november 2010 39+2 og vondt overalt - men jeg føder jo for f.....ikke!!!!!!!!!! Rimelig lei og frustrert nå. Føler kroppen lurer meg hele tiden... Gruer meg til fødsel også, men vil jo ha det overstått, men så passer det egentlig ikke før natt til onsdag osv osv. Ha ha, flere kontrollfreaker her nemlig
Puppemamma Skrevet 28. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 28. november 2010 godt vi er flere hvertfall for meg passer det når som helst, er helt klar jeg
Trultemor40 Skrevet 28. november 2010 #8 Skrevet 28. november 2010 6 dager på overtid... Grrrr... og ikke ett tegn til noe... Gjett om jeg er utålmodig..? skulle helst født i forgårs... Lykke til alle sammen!
mamma til lillingen Skrevet 28. november 2010 #9 Skrevet 28. november 2010 Kjenner meg igjen, ja. Begynner å bli rimelig lei og er skikkelig utålmodig! Er akkurat 40 uker i morgen, og har prøvd det meste i helga. Sterk mat, sex, lakrisrot-te, gått raske turer, masse husarbeid osv. Har hatt en del kraftige kynnere og mye nedpress i dag, kanskje noe har funka. Gleder meg som en unge til time hos jm i morgen, skal få henne til å sjekke om jeg har noe åpning. Krysser fingrene!
lykkelignovember2010 Skrevet 29. november 2010 #10 Skrevet 29. november 2010 Jeg og!! skikkelig utålmodig, og ikke tegn til noe rier nei ! er 40 + 1 nå... igår måkte jeg snø for harde livet og forsøker å holde meg igang men lite skjer.. Klarer ikke sitte mer enn ti min grunnet vond rygg, så nå vil jeg ha han ut snart Synes det ble dødsens kjedelig da jeg måtte ut i permisjon, tiden gikk mye fortere da jeg jobbet! hva fyller dere dagene med da? er ikke sånn kjempeglad i å vaske heller liksom..haha. babyklær er vasket for tre uker siden (kunne jo hende han kom før termin, ja særlig:) Vi får trøste oss med at bebisen komer ut til slutt ihvertfall. lykke til alle sammen:)
bambi - stolt mamma Skrevet 30. november 2010 #11 Skrevet 30. november 2010 39+4 her, og veldig lei her også!! Ingenting å finne på mens jeg venter.. Blir nesten lei meg av å lese alle som føder, og som har termin etter meg :/ Men han kommer nok snart! Har lyst å bli ferdig nå ja! Vi krysser fingrene for alle oss som skal føde nå rett rundt hjørnet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå