enits40 Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Har plutselig oppdaget en masse nye føflekker. Særlig rundt brystene! Kan dette ha noen sammenheng med graviditeten, eller er det helt tilfeldig??
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Jeg fikk mange i forrige svangerskap. Særlig sånne utstående, og mange på halsen. Men jeg syns de har blitt mindre/blitt borte etterpå. Er spent på om jeg får like mange denne gangen.
Puppemamma Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 jeps - jeg har fått mange! håper mesteparten blir borte igjen av seg selv
Margarita -- Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 ÅÅÅ, det var godt å høre, jeg har fått mange mørke selv, spesielt på magen!! Hehe, var litt stressa for de, men har glemt det hver gang jeg har vært hos legen...
SnekkerPelle Skrevet 28. november 2010 #5 Skrevet 28. november 2010 Jeg fikk endel nye under forrige svangerskap. Denne gangen har jeg fått noen på halsen/brystet. Merkelige greier...
Anetere Skrevet 28. november 2010 #6 Skrevet 28. november 2010 Har fått masse sånne "hudfliker" som står ut egentlig overalt på kroppen. Dessuten har flere av mine vanlige føflekker doblet seg i størrelse! Skikkelig kjipt, må vel fjerne neon hos legen etter fødselen hvis de ikke blir borte av seg selv..
❁mamma til thea emine❁ Skrevet 28. november 2010 #7 Skrevet 28. november 2010 jeg fant en føflekk på haken som står ut, d gjor den ikke før...så jeg har begynt å pelle og den irriterer meg veldig...hehe:P jeg kommer sikkert til å fjerne den vis den ikke går inn igjenn.
Mikatta Skrevet 28. november 2010 #8 Skrevet 28. november 2010 Har ikke fått nye, men de få jeg har klør som pokker.... Tror det har med hormoner å gjøre, og skal visst gi seg etter svangerskapet....håper jeg.
enits40 Skrevet 28. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 28. november 2010 Så bra vi er flere da! Jeg ble helt forskrekket da jeg oppdaget en hel liten klynge av dem - har nesten ikke hatt en eneste føflekk fra før... Nå er ikke jeg gravid lenger, fødte for ca. to uker siden, men mine er der ennå....
mamma til lillingen Skrevet 28. november 2010 #10 Skrevet 28. november 2010 Ja, jeg har fått flere! Også noen sånne "klumper" - ser ut som kviser, men de er helt lyse, og klør som bare juling, over alt på hele magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå