Gå til innhold

Vondt/ubehagelig omtrent non stop!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er eller annet på gang her nå :/ Turninga i magen er helt ute av kontroll, det stikker kontinuerlig i underlivet, har også hatt litt småvondt i korsryggen innimellom og dette føles VELDIG annerledes enn de "tegnene" jeg har hatt de siste par ukene. Men det er jo vondt/ubehaglig omtrent HELE itden!!! Har liksom ikke noe å sitte på rieteller.no for liksom :/ Nå er jeg skikkelig redd for å føde hjemme eller noe slikt!

Har jo født før en gang, men man husker jo ikke SÅ godt når det er over 4 år siden...Kan ikke huske noe lignende fra da storesøster ble født, men ingen fødsler er jo like :P

Har "egentlig ikke" barnevakt heller de neste to døgnene, eller, jo...vi har jo det, men litt høy terskel for å spørre hvis jeg ikke er sikker på at NÅ skjer det...er nemlig den 16-årige onkelen til 4-åringen vår og nabokona til svigermor som evt må trå til, siden svigermor er på langhelgtur i Berlin frem til tirsdag :/ Hun ba meg knipe igjen før hun dro :P Akkurat som om det er noe jeg kan styre!!!

Skikkelig redd/frustrert her nå :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes ut som meg den siste uka! Nå har ikke jeg født tidligere, men for ei lita uka siden forandra "alt" seg her også. Mye korsryggvondt, nedpress, stikkinger i underlivet, vondt å legge seg ned, vondt å sette seg opp. Jeg har ikke hatt noe sånn vondt tidligere i svangerskapet, så jeg merka akutt forskjell like over uke 39. Forhåpentligvis betyr det at kroppen holder på å gjøre seg klar. Har følt veldig på korsryggsmertene og lurt på om det kunne være begynnende rier, men det har bare gått over hver gang gitt..

Det er utrolig ubehagelig og slitsomt å gå sånn her, men "forhåpentligvis" kan det kanskje roe seg litt hos deg til opprinnelig barnepasser er tilbake, så du slipper å gå med bekymringer!

Skrevet

Ja, her har jo mrs. control freak "bestilt" seg fødsel mellom 1. og 7. desember, så best for baby at hun ikke har tenkt seg ut før det altså ;)

Det har gitt seg litt igjen nå, men må si jeg er mektig lei!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...