Gå til innhold

Da var håpet ute for denne gang

Anbefalte innlegg

Testet negativt fredag morgen, men TR lot vente på seg, så jeg levde i håpet. Inni hodet mitt var jeg overbevist om at denne gangen funker det, no sitter det. Men nei... Så i går kveld og i dag har tårene trillet. Det er utrolig at dere andre som har hatt SA og MA og prøvd mange flere ganger enn meg.... at dere greier dette. Jeg har nå hatt 4 inseminasjoner og jeg sitter her og føler meg som verdens mest mislykkede menneske. Har skikkelig ramlet i kjelleren. Det har vært noe rot med en mann siste uken som har satt meg ut litt, savner han, men kan ikke ringe han. Og så denne fordømte TR'en som skal lure meg litt med å komme for sent.

I løpet av dagen må jeg prøve å samle meg litt, bli klar for jobb i morgen, være blid og imøtekommende, prøve å få gjort noe ikke minst og samtidig skal jeg ha krefter på å jakte på pergotime (håper det ikke er noe mangel vare for tiden) og samle sammen det jeg har av prøvesvar og sende til CFC. Så blir det et inseminasjons forsøk til nå i Desember og deretter IVF på CFC.

Torsdag reiser jeg på langhelg med en venninne, men jeg har i grunnen mest lyst å være i fred nå.

Det var ikke sånn det skulle være.

Fortsetter under...

Utrolig trist å høre..

Jeg kan bare svare for meg selv.. (2 MA og 9 ins)

Men vi klarer det..for hva er alternativet?

Vi ramlet nesegrusi bakken, men på magisk vis hadde vi klart å komme oss på føttene når det var tid for nytt forsøk. Jeg for min del forberedet meg alltid på negative tester, sånn at neste tur allerede var planlagt før jeg testet.

Det følte jeg gjorde det litt enklere.. Og da ble fallhøyden ikke fullt så høy når testene var negative.

Stor klem

Selv om jeg ikke har erfaring nok så kan jeg forstå at dette må være kjempetøft og jeg synes det er trist å lese...

Jeg har også lurt på hvordan de med mange forsøk og SA og MA greier det, men du er da virkelig tøff du også! Du har gått igjennom dette 4 ganger og planlegger allerede veien videre - kjempebra og ikke minst tøft. At det er rot på andre plan hjelper nok ikke på.... Håper det ordner seg, og ikke minst at CFC kan gi deg positive resultat. Har lest at det å bytte klinikk har vært det som skulle til for noen, og jeg krysser fingre og ønsker deg oppriktig lykke til!

Takk Ugla.... og dere andre.

Som regel har jeg ikke sånn kjempestort håp før test, første gang var veldig spesiell... alt var nytt og gøy. Andre og tredje gang hadde jeg ikke noen store forhåpninger i det hele tatt, greide til å med å legge bort tankene på dette i ventetiden. Men denne ganger, litt rart egentlig, men inni hodet mitt har jeg vært helt sikker. Har prøvd å fortelle meg selv at ingenting er sikkert og at det var best å ikke har for store forhåpninger. Men likevel.... jeg bare visste at dette skulle gå veien. Men så var det feil likevel.

Har begynt å kravle opp igjen kjellertrappen nå. Det går seg vel til denne gangen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...