maboline Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Har nå gått til fertilitetsbehandling hos refleksolog de siste 2 mnd.. er det noen som har erfaringer med det samme og gjerne positive er så spent på om det har virket....
Gjest En til 2011 <3 1-pp <3 Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Så spennende da Kan du fortelle litt ? Aldri hørt om en refleksolog før. Hva går behandlingen ut på ?
maboline Skrevet 28. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. november 2010 Kan jeg vel...Fikk tips av en kollega om denne behandlingen og måtte bare prøve. Høres litt dumt ut, men skal prøve å forklare hva han gjør når jeg er der. Jeg hadde veldig uregelmessig menstrasjon og kviser osv, og det viste seg at jeg hadde hormoner som "krabbet opp på veggen" og det var derfor vanskelig å bli gravid pga at jeg var lite fertil som han sa. Jeg har vært til behandling 4 ganger til nå og har fått helt stabil syklus på 30 dager, kvisene er borte og jeg har fått mer former på kroppen (var ganske tynn ute å ønske det selv). På siste behandling nå denne uken, sa han at jeg var veldig fertil og at det kom nok til å klaffe snart. Han trykker på punkter i ørene som har med hormonproduksjonen å gjøre og på punkter på hele resten av kroppen som feks magen, underarmene, lår og legger. Han trykker også på livmoren for å gjøre den mer svampete og mottagelig for et egg. Det blir også satt på runde plaster med en gullperle inne som trykker på punktet over noen dager. Han demper også stresshormonene mine slik at jeg ikke skal tenke og uroe meg for mye om jeg blir gravid eller ikke. Ble langt innlegg men har veldig tro på dette og føler meg supebra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå