<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Idag stod det at jeg er i min 8 svangerskapsuke. Har jeg begynt på uke 8, eller har jeg 8 fullgåtte uker bak meg og egenlig begynt på uke 9? jeg klarer ikke helt å sette meg inn i dette
Aponi Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Kan virke forvirrende ja Men det er altså sånn at du har 7 fullgåtte uker bak deg og har begynt på din 8. Altså 7 uker + x antall dager. Regnes fra første dag i siste menstruasjon så du kan også telle deg fram til det, eller taste det inn f.x. her: http://www.libero.no/Pages/Pregnant/Calculator.aspx?id=7661 Selv er jeg 7+1 i dag og går i 8. uke... Lykke til videre!
2 gutter og 1 jente Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 jeg er 7+1 i dag og jeg er også i min 8. svangerskapsuke. termin 18. juli. det høres litt ulogisk ut, men hvis du ser på det så starter du jo ikke tellingen med din nullte uke, men med din første uke. så når du er 1 dag gravid så er du i din første graviditetsuke, og når du er 7 uker og 1 dag så er du i din åttende graviditetsuke. og da blir det jo rett likevell
Blæddieblue Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Jeg er 7+2 i dag Fortalte det til min mor i dag. Hun hylte av glede og danset Gleder meg til uke 12 jeg........føler liksom jeg må vente til da med å dele det med verden....
<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 28. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2010 tusen takk for svar:) så gøy:) jeg har termin 19 juli:) jeg skal si det til mamma og svigermor som ekstra julegave. Har bestilt krus med tekst på " hurra, jeg skal bli bestemor igjen" har fortalt det til mine søsken, de hoppet av glede:) Dette er så gøy:) håper bare alt går fint med lille spiren:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå