Gå til innhold

uke 8 idag :) flere?

<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag stod det at jeg er i min 8 svangerskapsuke. Har jeg begynt på uke 8, eller har jeg 8 fullgåtte uker bak meg og egenlig begynt på uke 9? jeg klarer ikke helt å sette meg inn i dette

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan virke forvirrende ja :) Men det er altså sånn at du har 7 fullgåtte uker bak deg og har begynt på din 8. Altså 7 uker + x antall dager. Regnes fra første dag i siste menstruasjon så du kan også telle deg fram til det, eller taste det inn f.x. her: http://www.libero.no/Pages/Pregnant/Calculator.aspx?id=7661

Selv er jeg 7+1 i dag og går i 8. uke... :D Lykke til videre!

Skrevet

jeg er 7+1 i dag og jeg er også i min 8. svangerskapsuke. :) termin 18. juli. :) det høres litt ulogisk ut, men hvis du ser på det så starter du jo ikke tellingen med din nullte uke, men med din første uke. så når du er 1 dag gravid så er du i din første graviditetsuke, og når du er 7 uker og 1 dag så er du i din åttende graviditetsuke. og da blir det jo rett likevell ;)

Skrevet

Jeg er 7+2 i dag :) Fortalte det til min mor i dag. Hun hylte av glede og danset :) Gleder meg til uke 12 jeg........føler liksom jeg må vente til da med å dele det med verden....

Skrevet

tusen takk for svar:) så gøy:) jeg har termin 19 juli:) jeg skal si det til mamma og svigermor som ekstra julegave. Har bestilt krus med tekst på " hurra, jeg skal bli bestemor igjen" har fortalt det til mine søsken, de hoppet av glede:) Dette er så gøy:) håper bare alt går fint med lille spiren:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...