Tingenes Herre Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Må baby være over 3 mnd? Og hvor lenge kan de sitte av gangen? Helt grønn, jeg.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 generelt kan man bruke vippestol i korte perioder av gangen fra babyen er mindre enn 3 mnd. Men anbefales ikke lenge av gangen altså her ble vippestolen brukt fra gutten min var 4-5uker. Bare så hu mor fikk gått på do osv:)
tine0810 Skrevet 30. november 2010 #3 Skrevet 30. november 2010 dytter litt på denne jeg, for lurer på det samme:-) husker ikke helt fra sist gang. Men tror det var fra rundt 3 mnd, og veldig korte stunder avgangen på det nederste hakket.
Gjest Skrevet 30. november 2010 #4 Skrevet 30. november 2010 På nederste hakk kan de ligge / sitte fra de er nyfødt. Vi brukte den fra han var 1,5 uke. Sønnen min hatet når vi måtte legge ham fra oss i seng, vogn eller kurv. Han hylte som en stukken gris, men i vippestolen gikk det fint så da ble den løsningen i kortere perioder av gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå