Gå til innhold

Kan svak positiv være negativ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om der kjære BIMere kan hjelpe meg med noe? Jeg har IKM i morgen, mandag, og har selvsagt allerede testet noen ganger.... :-)

I går testet jeg svaaakt positiv med billigstrimmel, og det samme gjorde jeg i morges. Derfor tok jeg i tillegg en Quick Response i morges, og også den viste en svaaaak strek (er det det man kaller skyggestrek?). Jeg fortalte og viste det til min samboer, og han turte ikke helt å stole på de svake testene, og mener at vi må vente og se til i morgen... Men jeg er jo nå helt i hundre, og lurer på om det virkelig finnes en mulighet for at dette kan tolkes som noe annet enn positive tester.

Så spørsmålet blir vel: Kan svake positive resultater i realiteten være negative?

Takknemlig for synspunkter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg testet på en onsdag og hadde ikke ikm før lørdag. ahdde svake tester da hele veien. helt til tirsdag kveld da var test streken sterkere enn kontrollstreken og jeg er gravid :D er nok et hp, men hadd enomk ventet et par dager. i løpet av 3 dager skal hcg ha dobblet se gi kroppen din ;)

masse lykket til. men hvorfor skal testen slå ut på hcg om det ikke eksisterer hcg i kroppen ;)

Skrevet

Jeg hadde svaaak strek på både billigstrimle og cb på IKM og dagen etter, men fikk TR 4 dager over IKM. Men selvsagt kunne jeg jo hatt en SA. For de fleste er en strek en strek, så lykke til:))!!

Skrevet

ååånei, håper ikke det er slik til oss nå da :)

Skrevet

Huff... Krysser fingrene og håper på det beste!

Tusen takk for svar! Er det flere som har erfaringer å dele?

Skrevet

Jeg testet også svakt i begynnelsen. Var jo litt redd for at egget ikke hadde satt seg godt nok fast da, men testene har blitt sterkere, så nå er teststreken sterkere enn kontrollstreken.

Du får bare teste i noen dager til. Da regner jeg med den blir sterkere =)

Men det sies at en strek er en strek.

Skrevet

En strek er en strek! Ser du noe der, så er det noe der. Jeg er gravid for 6 gang, og har aldri opplevd noen falsk billigtest. Har riktignok mistet flere ganger, men det har jo vært lenge etter IKM. Uansett er det jo utrolig spennede å teste tidlig. Håper det du har sett er en strek, og at dere kan slippe jubelen løs!!!!

Skrevet

Hei og takk for svar. :-)

Jo, det er definitivt streker jeg har sett, men de var jo så svake... Håper at det stemmer som flere av dere sier, at en strek er en strek. Er tom for tester nå, så jeg må kjøpe i morgen. Får da ikke testet igjen før tirsdags morgen... En uutholdelig ventetid, hehe....

Jaja, jeg krysser fingrene for oss alle sammen. :-)

Skrevet

Tusen takk for informativ link. Det har ihvertfall vært farge på strekene mine, så jeg tror ikke det er skyggestreker. :-) Satser på at det ikke er biokjemisk, men at ting er som de skal være... :-)

Hvordan er det med deg da, Esperanza? Er du i testperiode nå?

Skrevet

jeg også har tatt 3 svake positive tester. har ikm i morgen jeg også. har fått skyggestrek en gang tidligere, og den var da grå, og alle de andre testene var negative. denne gangen har jeg fått svak rosa strek, så den streken er nok en strek ja :) det vil jeg tro hvertfall hehe. og litt rart hvis det skulle blitt skyggestrek flere ganger på rad? du er nok gravid du også, gratulerer :) men skjønner at du er litt nervøs, det er jeg også. jeg skal ta en cb i morgen, også tror jeg at jeg kjøper en cb digital til helgen kanskje :)

Skrevet

Hei!

Ikm på fredag...har VELDIG lyst å teste nå, men skal prøve å vente noen dager! Håper håper så inderlig at det har klaffet denne gangen, men...det vil tiden vise!

Jeg sier et lite gratulerer jeg da sulaen;) Går helt sikkert fint:)

Skrevet

Hei!

Ikm på fredag...har VELDIG lyst å teste nå, men skal prøve å vente noen dager! Håper håper så inderlig at det har klaffet denne gangen, men...det vil tiden vise!

Jeg sier et lite gratulerer jeg da sulaen;) Går helt sikkert fint:)

Skrevet

Så morsomt at vi er i helt samme situasjon. :-) Vi får holde hverandre oppdaterte.

Lykke til med cb i morgen. Og kanskje et lite gratulerer? :-D

Skrevet

Skjønner veldig godt testetrangen... :-) Krysser fingrene for deg!

Har lagt ut et bilde av den første testen min på siden min nå. Dårlig bilde tatt med iPhone, men hva tror dere?

Skrevet

Jeg tror du er gravid! Ser at det er en rosa strek:):):)

Skrevet

Du er gravid!! Gratulerer =)))

Skrevet

Ojojoj!

Tror dere virkelig det, altså? Nå tar jeg helt av her... Dere må unnskylde min deleglede, men nå har jeg lastet opp et bilde av alle tre testene... :-)

Skrevet

jeg vil bare si gratulerer :D

er ikke tvil i på bildene :D

Skrevet

Å kjære vene, så kjekt!!! Tør nesten ikke å si det, men... Tusen takk! :-)

Ingen TR i dag på IKM, så nå må jeg vel nesten bare tro på det. :-)

Skal kjøpe cbd etter jobb i dag for å være på den sikre siden.

*Lykke*

Nå krysser jeg fingrene for alle dere andre!!!

Skrevet

hei hei :) så på bildene dine nå, og jeg er heller ikke i tvil, du er nok gravid :) jeg tok en cb i dag, og den var knall positiv! et sterkt fint farget kryss! :) så får vi håpe den sitter på begge di neste 8 mnd!

lykke til :)

Skrevet

ingen tvil på bildene, slik så mine ut de to første dagene så venter jeg 4 dager og det var knallblått :)

velkommen inn til ogg spå 1. trimester. :)

Skrevet

Hurraaa! Jeg kommer inn! :-)

Og gratulerer tilbake! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...