Pumba78 Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Jeg har begynt å gi tran til babyen min,. Ser noen sliter med å få ungen til å svelge... Min svelger det men så spiser hun og gulper masse, og det stinker sitron... Hvordan vet man om hun beholder noe av tranen og bør jeg gi mer?
Evigheten Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 Jeg fikk beskjed av hs om å ikke gi en gang til hvis ho spytter det ut eller gulper det opp igjen. Bare prøve på nytt dagen etter
mlkg Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 Noen som har god erfaring med tran og de minste babyene? Jeg kjøper snart D-vit. dråper...
Sunshine med småtroll:) Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Kutt ut tranen og start med D-vit. dråper i stedet er mitt råd. Samma var det med eldstemann her da han var baby. Gulpa surt og var veldig urolig,men så gikk jeg tom for tran og han ble så rolig og fin og da jeg kjøpte igjen så var det samme gamle så jeg kutta det ut..
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 28. november 2010 #5 Skrevet 28. november 2010 Gir du den med sitronsmak? Er ikke den bare for barn over 1 år? Har du prøvd å gi henne noe å drikke etterpå, sånn at hun får det nedover i systemet? Og ikke gi den etter mat, da er det bedre å gi det rett før hun skal spise.
bitthen Skrevet 28. november 2010 #6 Skrevet 28. november 2010 Drit i tran, gi D-vit. Ammer du tar du tranen og sparer deg for gulp og vond lukt. Stakkar lille
Pumba78 Skrevet 29. november 2010 Forfatter #7 Skrevet 29. november 2010 Hæ? Jeg fikk den med sitron på 4- ukers kontroll av helsesøster...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå