Gjest Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Plutselig i dag sier FF at jeg hadde EL på tirsdag (!) Jeg trodde ikke EL kom denne mnd fordi syklusen har vært så lang og rar, jeg har blant annet hatt EL-lignende slim i 22 dager. I går hadde jeg de sterkeste smertene i eggstokkene som jeg noen gang har kjent, så da tempen steg i dag så tenkte jeg kanskje EL var i går, men FF sier altså noe annet. Jeg har hatt EL.smerter i nesten to uker også... Hva tror dere? Ble nesten litt redd her nå, for var på julebord på torsdag :-S My Ovulation Chart My Ovulation Chart Håper noen av linkene virker ;-)
Cryst@l Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 hmm.. Det kan se ut som den andre temp stigningen etter el! den har jo gått ganske solid opp.. hehe Krysser fingrene for deg!!
Gjest Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 Tusen takk Cryst@l Så det kan være bra at man har to tempstigninger? Jeg er helt ny på temping så har veldig lite peiling ;-) Var såpass sikker på at EL ikke skulle komme denne syklusen, men det er jo bra at den sannsynligvis kom likevel
Gjest Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Hei Hvorfor har du ikke inkludert målingen du hadde på syklusdag 37? Det kan nå se ut som om det var da EL var hvis ikke den målingen er feil da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå