Blæddieblue Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Noen som føler at de ikke er gravid hele tiden?
mizuno Skrevet 28. november 2010 #2 Skrevet 28. november 2010 *rekker opp hånda* Jeg sliter også litt til tider, skulle av og til ønske at symptomene var litt mer tilstede slik at jeg kunne ha roet meg ned og ikke vært så bekymret for MA (som jeg hadde tidligere i år)
<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 28. november 2010 #3 Skrevet 28. november 2010 jeg kjenner heller ingenting..nesten litt skummelt!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 28. november 2010 #4 Skrevet 28. november 2010 Jeg føler meg også uforskammet lite gravid til tider. Men begynner å bli litt trøttere nå siste dagene (er 6+2 i dag). Har murringer på kveldene og ligamentsmerter om jeg vrir meg for kjapt i senga. Men ikke kvalm og ikke ømme pupper. Var ca sånn sist jeg var gravid også, bare at jeg var sykt mye trøttere. Begynner i ny jobb i morra så er redd for at trettheten skal komme nå de neste ukene, det hadde jo vært typisk!
Blæddieblue Skrevet 28. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 28. november 2010 Er litt sånn todelt på å fortelle folk om graviditeten, dette er jo min første gang og alt er veldig spennende. Jeg gleder meg til å fortelle nyheten til alle rundt meg. Men uansett så er det litt sånn; vente med å slippe jubelen løs 100% til det har gått 12 uker da....som er på nyttårsaften! Tida går saaaakte.....
G85 Skrevet 29. november 2010 #6 Skrevet 29. november 2010 jeg merker ikke noe til at jeg er gravid. tror jeg da.. ingen kvalme eller noe sånt.. og jeg skulle virkeli ønske at jeg var litt kvalm og følte meg gravid.. det er min første gang, så blir vel litt ekstra nervøs da. er seks uker i dag..
DramaMama Skrevet 29. november 2010 #7 Skrevet 29. november 2010 Jeg er 7+4 i dag, har lite symptomer. Litt ømme pupper, litt trøtt og sliten, litt uvel (kaster ikke opp). Bekymrer meg at det virker som alle andre er så mye dårligere, men jeg burde vel egentlig bare være glad for at jeg slipper... Hehe
Gjest Skrevet 29. november 2010 #8 Skrevet 29. november 2010 Har heller ikke så mange symptomer, skulle nesten ønske det var flere! Var inne på tidlig UL på onsdag, å da var alt heldigvis bra med lillegull Eneste jeg merker nå i uke 10 er hormonsvigninger, uren hud, trøtt og litt ømme/voksende pupper... skulle nesten ønske jeg hadde kvalmen alle snakker om! Men har fått en liten kulemage i løpet av den siste uka da, så tydelig at det er noe som vokser der inne Krysser fingrene for at alt står bra til med alle oss symptomløse!!
G85 Skrevet 30. november 2010 #9 Skrevet 30. november 2010 ÅÅÅH.. tar tilbake alt jeg har sagt.. måtte krype til korse å dra hjem fra jobb i dag.. følte at kvalmen ble kasta på meg i dag.. måtte stoppe i grøfta flere ganger på vei hjem.. så jeg er herved ikke symptomfri lenger.. uff.. skal til legen i mårra da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå