Gå til innhold

Lille gutten min har blitt syk=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i dag tidlig, skulle mate han og han bare hosta og hosta og hosta.. Fikk i han litt mat skulle legge ha igjen og da kom all maten opp igjen, den bare fossa ut og han satte det jo seff i halsen. Hylskrek og ropte på gubben han kom springende ut med en gang Tok vel 10 min før lille gutt hadde fått opp all maten som var i den lille kroppe. Etter en times tid fikk jeg han til å sovne igjen. Da han våknet etter 2,5 time var han skikkelig sinna, hørte han hadde det kjempe vondt. Nesen rant og var helt tett=( Var ett mareritt å få i han mat til han fant ut at han måtte ta en del pauser for å få igjen pusten. Sikkert jeg som har smitta han =( Men heldigvis begynte han å bli en litt blid gutt nå, ligger her på lekematta si å smiler og prater sjøl om han ikke er helt frisk.

Er ikke noe kjekt når disse små er syke =(

Fortsetter under...

Skrevet

Hvor gammel er han da? Min er 6 mnd og er også syk. Hoster og hoster, tett i nesa osv. Har vart noen dager. Men så lenge han er i fin form ellers, ikke høy feber og spiser og drikker godt, så skulle jeg tro det ikke er farlig :)

Leste et sted at barn er forkjølet ca 8-10 ganger i året. Så det er vel bare å bli vant til det... Gjør senga høyere i hodeenden (vi la pocketbøker under), gi nesespray før han legger seg og ikke ha det for varmt på soverommet. Pass på å gi han masse å drikke og sjekk at han ikke blir dehydrert (nedsunket fontanell). Good luck. Det er et styr, og man synes jo veldig synd på dem, men det er jo bra at de får øvet opp immunforsvaret :)

Skrevet

Er vel sesongen for det nå.

Gutten min på 8 mnd er også syk:( Hoster,nesa renner og er tett om hverandre og han har litt feber.

Som Alicia sier, må vel bare bli vant til det....:)

Skrevet

Fler som har syke unger her ja. Er så vondt å se de har vondt men den enesten måtten de klarer å si i fra på er jo å skrike. Føler seg så hjelpeløs.

Gutten min er bare 2,5 mnd. Men nå har han fått litt melk og drukker litt kokt vann som løsnet alt slimet i halsen litt så han sovna med en gang =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...