Gå til innhold

Hvordan går det jenter? Noe nytt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt noen ufrivillige BIM frie dager... Men nå er jeg her! ;)

Er jo spent på hvordan dere har det!!

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke denne kroppen min... Fredagen så hadde jeg en "blodskvett" i trusa (herlig:)) Satser jo på at det var en festeblødning da... Men man vet jo ikke, men passet veldig på tiden for det.

Etter det har det murret og murret... I går kjentes det faltisk ut som at mensen skulle komme et par ganger, men det gjorde den ikke. Så det er jo noe som kan virke som symptomer, men det kan vels sikkert være PMS heller.

Samtidig har jeg hatt et par kvelder med litt kvalmebølger, men jeg har aldri vært kvalm før uti uke 6-7-8 de andre gangene, så det er vel helst noe annet. Samtidig har jeg hatt kveldskvalme de andre gangene, ikke morgenkvalme... men da har den vært konstant hver ettermiddag/kveld i en mnd, nå var det bare i bølger...

Men spennende er det jo :)

Spent på å høre hvordan dere andre har det :) Så jo Leahpudding og mammapudding hadde litt symptomer ja...

Zassy har kanskje testet?

Og dere andre?

Men spennende iallfall

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei:) Når har u IKM da? ta en test? Jeg tok den første i går, og den ble svakt positiv etter kansje 4-5 minutter.. åsså står det at den ikke skal leses etter 5 min :P Så må vente og teste i morgen tidlig, mensen har iallefall ikke kommet:P Og testen jeg tok i natt var litt svakere positiv enn den første, sikkert fordi jeg drakk mye brus før jeg sovna? pluss at det var på natta etter å ha sovet ca4-5 timer på sofan:P trøtt om kveldene for tia sjø.. hehe

Skrevet

Så spennende da!! Jeg hadde en slik strek når jeg skulle ha gutten min :) Den var negativ etter et par minutter, og så gikk jeg i dusjen og den var positiv når jeg kom ut... :)

Da var avlesningstida gått ut, men jeg var jo gravid :)

Best å teste på morgenurin, så vet man iallfall at det stemmer...

Ta en test i morgen du :) Tipper den er positiv!!!

Jeg har IKM i løpet av neste uke, vet ikke helt, men tror mellom tirsdag og fredag en gang ;)

Skal ta en test på torsdag- fredag om TR ikke hra vist seg...

Skrevet

Hei

Svarer her jeg. Litt fordi jeg har følgt litt me på dere.

Høres jo veldig lovende ut for dere begge da !!! Krysser fingrene for at det blir klare positive tester tilslutt ..

Jeg hadde 4 dager med positive EL tester denne uken så eg vet ikkje helt ka eg ska tro. Frykter jo at egget ikke klarte å løsne.. Men det stikker i underlivet og brystvortene var vonde i går som er tegn på eggløsning hos meg .., så håpe håpe ; ) var cb sine jeg testet med og fikk smilefjes alle 4 dagene men på dag to var streken absolutt sterkest så kanskje det var da...

Skrevet

Hei

Har hatt det samme som deg undertrollet, har ikm på onsdag, og hatt masse mensmurringer som kommer og går , oppblåst mage som også kommer og går, en skvett med brun utflot i går og i forgårs(sorry) men ikke noe mer,småkvalm til tider

Mon tro om vi er heldig denne gang???

Utolmodig, har så lyst til å teste, men SKAL klare og holde meg til onsdag

Skrevet

Hei Metti!

Har fulgt med på deg å:)

Du har sikkert hatt EL, men vanskelig å si akkurat når da... Jeg "merket" jo min EL i 5 dager denne mnd.

Siden streken var sterkest på dag to, så var jo kanskje det dagen ja :) Her er det bare å prøve i vei, så er du iallfall på den sikre siden ;)

Ja, får håpe på positiv teste, blir spennende :)

Krysser fingrene for deg, Metti!!

Skrevet

Oi, så spennende da Andreita!! Høres jo bra ut dette!

Da har vi ganske like symptomer :)

Blir en langsom uke for min del, dette, siden jeg ikke skal teste før seint i uka. Når skal du ta en test? Jeg er litt der at jeg ikke vil teste før jeg vet at mensen er forsinka...

Mon tro om vi er heldige ja :)

Skrevet

Hei dere, skulle jo ikke teste før evt i mårra jeg, men klarte ikke dy meg i dag, hehe, så ble enda en kritthvit en!! arg..deprimerende..fordi ikm er litt ustabil så vet jeg jo heller ikke om jeg har gått over ikm eller ikke, tålmodighet kom til meg!, kommer ikke tr i dag flytter jeg inne på ikm48 ;) Lykke til videre alle, spennende å lese om hvordan det går med dere :)

Skrevet

Kjedelig med hvite tester.. Det vet eg alt om ! Eg har mye lenger å vente er bare 2- 4 dpo.. Så to uker for min del.. Eg har ganske vondt i brystvortene. Får avogte det i forbindelse med el men denne gangen e de verre.. Tror det e gullegget siden det brukte fire dager på å løsne og gir sterkere symptomer.. Hi hi

Zassy : satse på to streker snart ; )

Lykke til damer !!

Skrevet

Andreita og Undretrollet; dette blir spennendes!

Jeg har hatt litt murringer i magen, men ikke noen sterke og ekstremt vonde slik som jeg har inntrykk av at alle andre har...ellers har jeg abosolutt ingen symptomer....føler meg helt normal. Veldig trøtt, men det er hektisk med jobb og studier så tror ikke det er et symptom. Er negativ, men hvem vet=? Kanskje det er noe:);)

Lykke til til alle sammen! Håpen spiren sitter snart!

Skrevet

Sitter på jobb, å skulle egentlig ha jobbet... Men, blir liksom dratt inn her. Jeg har IKM 1 eller 2 desember, så nå nærmer det seg og det er vanskelig å konsentrere seg.

Mye lettere første gang jeg var gravid, da hadde vi ikke planlagt barn, vi bare valgte å la det stå til (altså vi sluttet å brukt prevensjon), vi kjørte litt sånn sikre perioder, uten å ta EL test. Det funka ei stund å så var jeg gravid. Likte det gått sånn, da trengte man ikke sitte p vente, undre seg... Men, nå vil vi gjerne ha en/ei til å når man først har begynt å tenke på det... Ja, dere vet dere som er her inne!

Jeg har abselutt ingen symptoner, å det tolker jeg som om at det er ett sympton, de siste månedene har jeg nemlig vært øm i brystene, hatt bekkensmerter og til og med vært litt kvalm sånn en uke før mensen kom. Denne måneden er jeg helt fin??? Så håper kanskje at det da skal bety at jeg ikke skal ha mensen og dermed ikke har pms plager... Det er jo lov å håpe!

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Lykke til til deg også annesmil :) Jeg har heller ingen symptomer, men i motsetning til deg tolker jeg det negativt! hehe. Jeg reagerer ofte lett på endringer i kroppen min, så at det skal skje noe "der inne" nå uten at jeg skal merke til det, det kan jeg bare ikke tro! :P

trodde jeg hadde ikm i går, eller i dag, men nå tror jeg at jeg har det i morgen, hehe! Er du inne på ikm uke 48-tråden eller? tenkte å melde meg inn der i morgen hvis tr ikke har vist seg i kveld da.

:)

Skrevet

Ja, jeg er med i 48-tråden. Siden jeg skal ha IKM onsdag eller torsdag.

Jeg forstår hva du mener, at om noe så stort skjer inni deg så må man jo merke noe? Men, har blitt skikkelig lurt de siste månedene, sist måned hadde vi sex annenhver dag hele uka med EL, før og etter å jeg hadde de kjempe symptomene var nesten sikker på at jeg var gravid. Men, den gang ei... Denne månden hadde vi bare en gang helt i begynnelsen av fruktbarhetsuka, så reiste han utenlands. Så det er mye mindre sjangs, ja, ja det eneste som er sikkert er at vi snart får svar...

Håper det forblir en trusetørr natt for deg og alle andre her inne.

Skrevet

Hei!

Kjedelig med hvite tester da... Men velkommen i 48 klubben :)

Det kan jo være for tidlig til at det vises på en test:)

Spennende uke som kommer nå, spennende å følge med på dere andre her også ;)

Lykke til!

Skrevet

Esperanza84:

Spennende ja :) Mine murringer er nå bare helt svake, vi får håpe at det ikke gjør noe... hehe...

Ja, det med å være trøtt er vanskelig å skille ut som et symptom... Er man noen ganger ikke trøtt liksom? hehe

Jeg har hatt noen kvalmebølger i dag også, hm...

Jeg gleder meg til å teste, håper ikke TR kommer!!

Skrevet

Zassy og Annesmil, ingen symptomer er jeg sikker på er et bra symptom altså ;) Blir gøy å se hva de symptomløse får beskjed om i løpet av uka:) Vi krysser fingrene!!

Trustørr natt, utrolig bra... hahaha...

En gang er nok vet du, annesmil!!

Skrevet

Undretrollet: får håpe du har rett!!!

Vil legge meg til å sove nå og våkne opp på fredag - ta en test og et positivt testresultat lyse mot meg:)

Krysser fingrene for oss alle! Dette blir spennendes!

Skrevet

1 dag over ikm, ingen tegn til tanta og blendahvite tester :(

Skrevet

Kan være at kroppen din ikke produserer nok hcg enda. Hold ut Tochill! Masse lykke til! Kan være det er noe der!!!

Skrevet

Huff ja man blir helt tullete av dette :) hååååper bare ikke det er dong quaien som har ødelagt syklusen min... Har syklus på 42 dager, orker ikke lengre syklus :,(

Skrevet

God kveld :)

Er blitt veldig puppefiksert denne uka :P Fortsatt vondt i brystvortene, men ikke så veldig vondt i dag. Ellers er det lite tegn..Var litt kvalm nå i kveld, men det var mens jeg strimlet en rå kyllingfilet, så det teller ikke (selv om jeg vanligvis ikke har noe som helst problem med å skjære opp rå kyllingfilet) :P

Har en travel uke foran meg med jobb og lesing til en eksamen i tillegg til det vanlige som har med hus og barn å gjøre, så håper uka går fort :) Er ikke spesielt begeistret for mandager, men da er vi nå i alle fall en dag nærmere testedagen :) Har bestilt tester, 15 stk for 59 kr..ble 88 kr med frakt..Så mulig jeg tar en test for morro skyld den dagen de kommer i posten..men skal prøve å vente til lørdag :D

Skrevet

Tochill: hold ut ja, kan godt hende at det bare ikke viser på tester enda. Vi xxxxxxx alt for det :)

Leahpudding og mammapudding:

Tipper mannen din er glad for litt puppefiksering da ;) hehe...

Jeg har også sånne små bølger av kvalme innimellom... Hm... Kanskje det er et symptom, hvem vet... :)

Eller har jeg en evig følelse av å være "sliten" i korsryggen. Å det husker jeg at jeg har hatt som symptom :) Tør nesten ikke innrømme det, men jeg heller mer mot at jeg er gravid, enn mota t jeg ikke er det... Skummelt...:)

Jeg har kjøpt test på apoteket som heter first signal, en dobbelpakning. Og torsdag-ftredag så svis de av om ikke TR har vist seg :)

Skrevet

Hehe,tror ikke han er så veldig glad egentlig, for han får ikke lov å røre..gjør vond :P

Jeg har ingen andre symptomer enn disse puppene. I dag besvimte jeg på jobb og måtte dra hjem, så er nå glad for at denne dagen er over! Og nå er vi en dag nærmere testdagen :) Fikk ingen tester i posten i dag, vet ikke hvor lang tid det tar før de kommer...men regner nå med at de kommer før lørdag:) Jaja, man må jo bare vente:p

Kanskje du er gravid, små kvalmebølger må da være et symptom :D Og sliten i korsryggen også..blir spennende dette :) Jeg tenker liksom også at jeg er gravid, men syns det er litt skummelt å tenke det..blir jo sikkert veldig skuffet hvis mensen kommer da :P Har litt lyst å kjøpe den testen som kan vise at man er gravid allerede 1 uke etter EL..er det RFSU? Men får bare vente til billigtestene kommer..var jo 15 stk, så kan jo teste så mye jeg vil da..haha:p

Skrevet

Oioioi... Svimt av, det er jo symptom det da ;) hehe... Hørtes passe gal ut nå ja...

Men seriøst, har ei venninne som driver og svimer av i ett når hun er gravid, så jeg vil kalle det et symptom :)

Skulle også gjerne testet nå, har jo IKM fra i morgen og til fredag sånn ca. Men føler at jeg må først se at mensen ikke kommer før jeg kan teste... Vet ikke om den testen heter det, men vedder på at noen vet det her inne !! :)

Nå har jeg stikninger og er utålmodig som en lemen, murringer i rygg og sliiiten, så hvis jeg ikke er gravid er denne TR en saftig en ;) Jeg synes også det er skummelt å tenke at man er gravid... Altfor spennende uke dette!! :)

Skrevet

Heia!! JA! vi er gravide! 5pp er over! IKM 1des, men tok en test i dag og vips... positiv, lykke til alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...