titti*mamma*i*februar11 Skrevet 28. november 2010 #1 Skrevet 28. november 2010 Andre som lurer på hvor mange pakker bleier en kan/bør lagre nå for tiden?? De er jo så billlige på denne siden av nyttår at jeg ikke har råd til å la være selv om mini ikke er ventet før i februar!! Jeg har skjønt at de to minste str er de det stort sett (gjennomsnittlig!!) går minst av - og siden de er ganske billige fra før er det ikke der vi sparer mest. Men i str 3-7 - hvor mange omtrent av hver??? Jeg har tatt et anslag: fra 2 mnd: 7 bleier i døgnet, 7 dager i uka i 4 mnd/ 16 uker gir følgene: 7*7*16= 784 / 33 (antall bleier i pakka= 24 bleiepakker fra mini er ca 2 mnd til ca 6 mnd. fra 6 mnd: 6 bleier i døgnet, 7 dager, 6 mnd/ 24 uker: 6*7*24/33=31 bleiepakker fra mini er 6 mnd til 1 år. og der holder det seg vel omtrent i halvåret vil jeg tro?? Noen andre som har gjort overslag og kommet til helt andre tall?? Jeg er førstegangs og har bare tatt et omtrentlig overslag - er selvsagt klar over at dette vil variere stort!! Men noe måtte jeg jo ha som utgangspunkt... Hvordan fordeler dere mellom str 3-7?? Er str 3-4 mest vanlig til ett åringer? Str 5-6 til 2 åringer?? (igjen - hjelp meg å tenke gjennomsnitt!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå